فرماندار تالش گفت: کمربندی خطبه سرا به فاز اجرایی رسیده و همچنین کمربندی تالش نیز در مرحله تملک اراضی است که بعد از تملک وارد فاز اجرایی خواهد شد .

به گزارش ایلنا از تالش، جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان با حضور محمود شکری نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی، معاون عمرانی فرمانداری، بخشداران و روسای ادارات به ریاست سید عیسی مهدوی فرماندار در سالن اجتماعات فرمانداری تالش برگزار شد .

فرماندار تالش با اشاره به در پیش بودن دهه فجر گفت: با توجه به آرمان های نظام جمهوری اسلامی ، هر ساله مردم عزیز با همکاری و تدارکات تمامی مسئولان امر در  راستای پاسداشت و گرامی داشت این دهه مبارک در صحنه حضور خواهند داشت.

وی در ادامه افزود: در این دهه نیز دستاوردهای عمرانی شهرستان به بهره‌برداری خواهد رسید و در خدمت مردم عزیز قرار خواهد گرفت.

فرماندار شهرستان تالش از سفر استاندار جوان و خوش فکر گیلان به این شهرستان خبر داد.

مهدوی در ادامه به چهار درصد درامد حاصله از نفت و گاز اشاره داشت و گفت: اعتبارات در اختیار گرفتن چهار سر فصل دارایی و تملک استان گیلان برای شهرستان تالش ۴۸ میلیارد تومان اختصاص یافته است ،که در غالب  ۳۱۴ پروژه در کمیته برنامه ریزی این پروژه ها بررسی شدند.

وی همچنین گفت : علاوه بر همه مشکلات مالی که بر سر راه دولت تدبیر و امید قرار گرفته است ، خوشبختانه توانستیم پروژه های بسیار خوبی رابه مرحله بهره برداری به رسانیم.

نماینده عالی دولت در ادامه با اشاره به همکاری نماینده مجلس و همت بلند مسئولین استان و  شهرستان افزود: کمربندی خطبه سرا به فاز اجرایی رسیده و همچنین کمربندی تالش نیز در مرحله تملک اراضی است که بعد از تملک وارد فاز اجرایی خواهد شد .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.