به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی فرمانداری آستارا به ایرنا یونس رنجکش فرماندار آستارا در آئین معارفه بخشدار لوندویل در بخشداری این بخش گفت: لوندویل از سال 1380 به عنوان بخش شناخته شده اما تاکنون از ظرفیت های گردشگری آن به درستی استفاده نشده و باید در دوره جدید شاهد تحول در این عرصه باشیم.
وی اضافه کرد: طی 16 سال گذشته، شش بخشدار به مردم این بخش خدمات رسانی کرده اند، اما به خاطر غفلت از ظرفیت ها این منطقه توسعه نیافته و باید مردم نتیجه تلاش مسئولان را لمس کنند و دهیاران لوندویل در این مسیر همت مضاعف داشته باشند.
رنجکش ساماندهی جاده جنگلی آبشار لاتون را از برنامه های دولت در لوندویل عنوان و تصریح کرد: مسئولان در این بخش بدون توجه به خواسته های شخصی، منافع عمومی را در نظر بگیرند و به گردشگری ساحلی و بوم گردی توجه داشته باشند.
وی با تقدیر از تلاش های توکل مافی بخشدار سابق لوندویل گفت: احمد قدیمی بخشدار جدید این بخش، پیش از این به عنوان شهردار و بخشدار مرکزی فومن تجارب ارزشمندی اندوخته و در عمران لوندویل موثر خواهد بود.
فرماندار آستارا ادامه داد: با نظر نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، مدیران جدید دستگاه های اجرایی آستارا با رویکرد استفاده از نیروهای بومی و با در نظر گرفتن تجربه و دانش منصوب می شوند.
رنجکش با اشاره به اینکه مسئولان با عملکرد خوب در یادها ماندگار می شوند، اضافه کرد: دولت یازدهم با وجود مشکلاتی که از گذشته باقی مانده بود، شرایط مناسبی را در حوزه های اقتصادی و اجتماعی ایجاد کرد و مسئولان با اعتماد به رویکرد اعتدالی دولت تلاش های شایسته ای کردند.
بخش لوندویل آستارا 22 هزار نفر جمعیت دارد.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی و لوندویل، در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

** مانی زرشکی بخشدار کرگانرود تالش شد
در آئینی با حضور مسئولان تالش، مانی زرشکی به عنوان بخشدار کرگانرود این شهرستان معرفی شد.
به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا؛ فرماندار تالش در آئین معرفی بخشدار کرگانرود در ساختمان این بخشداری گفت: سیاست دولت، اعتماد به جوانان و سپردن مسئولیت به آنهاست و ارزش پست و مقام، در خدمتگزاری به مردم است.
سید عیسی مهدوی افزود: انتظار می رود بخشدار جدید کرگانرود در راستای کار مستمر، سلامت اداری، ارتقای خدمات رسانی به مردم و تقویت تعامل با اداره ها و شوراهای اسلامی کوشا باشد.
بخش کرگانرود تالش بالغ بر ۲۷ هزار نفر جمعیت دارد و اکبر اولیایی بخشدار آن بود.
شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت و چهار بخش مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در غرب استان گیلان قرار دارد.
خبرنگاران: یوسف هدایتی اورنج - سیدجلال سیدمحمدی ** انتشاردهنده:کبیری
7106 / 7124 /2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.