7 مدرسه بنیاد برکت با 54 کلاس درس همزمان با سراسر کشور از طریق ویدئو کنفرانس درگیلان افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از رشت، همزمان با سراسر کشور هفت مدرسه بنیاد برکت با 54 کلاس درس اهدایی رهبر معظم انقلاب از طریق ویدئو کنفرانس درگیلان با حضور مقدم مدیرکل‌نوسازی،توسعه وتجهیز مدارس استان، حجت  شعبانپور معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری گیلان، مهدی حاجتی مدیرکل آموزش و پرورش، جمعی از خانواده‌های معظم شهداء و روحانیت معزز، مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)در استان، فرماندار شهرستان رشت و برخی دیگر از مسئولان استانی افتتاح شد.

 مقدم در این مراسم که در پروژه 9 کلاسه شهدای مدافعین حرم شهرستان رشت برگزار شد، ضمن تشکر از بنیاد  برکت افزود: این مدارس در شهرستان های شفت، صومعه سرا، لنگرود، تالش و رشت احداث و به بهره برداری رسیدند.

 مقدم خاطرنشان کرد: این پروژه ها از طرح‌های نیمه تمام مدرسه‌سازی در گیلان بودند که بنیاد برکت در اقدامی خداپسندانه و ارزشمند با همکاری اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان نسبت به اتمام آن اقدام کرد.

وی اظهار داشت: برای ساخت و اتمام این واحدهای آموزشی در گیلان 9 میلیارد و 700 میلیون تومان هزینه شده که از این میزان ، سه میلیارد و هشتصد میلیون تومان از سوی بنیاد برکت پرداخت شده است.

مدیر کل نوسازی مدارس استان در ادامه با بیان این که بنیاد برکت در سال جاری 22 پروژه مدرسه سازی با 159 کلاس در استان گیلان در دست احداث یا تکمیل داشته، تصریح کرد: از این تعداد 10 مدرسه با 69 کلاس درس از پروژه های احداثی بنیاد برکت هستند که تا مهرماه سال آینده به بهره برداری می رسند.

 مقدم با بیان این مطلب که 12 پروژه دیگر نیز  با مشارکت ارزشمند بنیاد  تکمیل شده و یا در حال تکمیل هستند، اظهار کرد: تاکنون  علاوه بر هفت پروژه ، سه پروژه  نیز در مهره ماه امسال افتتاح شده و دو مدرسه دیگر نیز ماه آینده به بهره برداری خواهند رسید.

 گفتنی است بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در ساخت مدارس در مناطق روستایی و محروم، راه‌اندازی طرح‌های اقتصادی در مناطق محروم کشور با محوریت اشتغال زایی و انجام طرح‌های زیربنایی مانند راه‌سازی، احداث خانه محرومان، تامین آب، برق، مخابرات، مسجد و اجرای طرح‌های کشاورزی فعالیت دارد.

1

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.