مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان روز سه شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: گیلان از استان های پایلوت در افتتاح مدارس بنیاد برکت به صورت ویدئو کنفرانس بود، افزود: این مدارس در شهرستان های شفت، صومعه سرا، لنگرود، تالش و رشت به بهره برداری رسیده است.
علی اوسط اکبری مقدم خاطر نشان کرد: این پروژه ها از طرحهای نیمه تمام مدرسه سازی در گیلان بود که بنیاد برکت با همکاری اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان نسبت به اتمام آن اقدام کرده است.
وی اظهار داشت: برای ساخت و اتمام این واحدهای آموزشی در گیلان 9 میلیارد و 700 میلیون تومان هزینه شده که از این میزان هزینه کرد، چهار میلیارد تومان از سوی بنیاد برکت پرداخت شده است.
وی با بیان این که بنیاد برکت در سال جاری 22 پروژه مدرسه سازی با 159 کلاس در استان گیلان در دست احداث یا تکمیل داشته، تصریح کرد: از این تعداد 10 مدرسه با 69 کلاس درس از پروژه های احداثی بنیاد برکت هستند که تا مهرماه سال آینده به بهره برداری می رسد.
اوسط اکبری با بیان این مطلب که 12 پروژه دیگر نیز تکمیلی (مشارکت نوسازی با بنیاد برکت) است ، اظهار کرد: تاکنون با هفت پروژه به بهره برداری رسیده امروز، سه پروژه در مهره ماه امسال افتتاح شد و دو مدرسه دیگر نیز ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.
بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرائی فرمان حضرت امام (ره) در ساخت مدارس در مناطق روستایی و محروم، راه‌اندازی طرح‌های اقتصادی در مناطق محروم کشور با محوریت اشتغال زایی و انجام طرح‌های زیربنایی مانند راه‌سازی، احداث خانه محرومان، تامین آب، برق، مخابرات، مسجد و اجرای طرح‌های کشاورزی فعالیت دارد.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده:بابایی
7286 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.