مسئول روابط عمومی شورای شهر رشت گفت: از ابتدای کار شورای پنجم بیش از ۱۵۰ خبر در سایت شورای شهر رشت اطلاع رسانی شده است.

به گزارش ایلنا از رشت، جمشید مرادی ضمن تشریح وظایف روابط عمومی ها بیان کرد: شهروندان حق دارند از عملکرد منتخبین خود در پارلمان محلی مطلع باشند و بر همین اساس روابط عمومی شورا علاوه بر اخبار جلسات، نشست ها و دیدارهای اعضای شورا، کلیه مصوبات شورای شهر رشت و گزارش عملکرد کمیسیون ها و طرح و لوایح بررسی شده را نیز در سایت شورای شهر رشت بارگذاری نموده و شهروندان می توانند به راحتی عملکرد منتخبین خود را از سایت شورای شهر رشت به عنوان یک مرجع رسمی اطلاع رسانی، دریافت نمایند.

وی برنامه ریزی به منظور تبیین صحیح وظایف و فعالیت¬های شورای شهر و مدیریت شهری برای آگاهی و اطلاع عمومی و اعمال آن با شیوه¬های اصولی و مناسب را از دیگر وظایف روابط عمومی ها خواند و ابراز کرد: بدین منظور روزانه نشست هایی با رئیس شورای شهر رشت و دیگر اعضای شورا برگزار می شود تا بتوانیم خروجی خوبی برای ارایه به شهروندان داشته باشیم.

مرادی همچنین گفت: شهروندان می توانند برای اطلاع از قوانین و مقررات شورای شهر رشت به سایت شورا مراجعه نمایند، سایت شورا روزانه بروز رسانی شده و کلیه آمار مصوبات و صورتجلسات شورا و طرح های انجام شده و در دست بررسی نیز در سایت اطلاع رسانی شورای شهر رشت بارگذاری می شود.

مسئول روابط عمومی شورای شهر رشت، بر تعدد وظایف اعضای شورا به عنوان ناظرین و نمایندگان شورا در کمیسیون های شهرداری و شورای سازمان های شهرداری اشاره نمود و تصریح کرد: برنامه ریزی برای حضور اعضای شورا در جلسات مختلفی که علاوه بر صحن شورا در شوراهای سازمان ها تشکیل می شود و همچنین برنامه ریزی برای شرکت در جلساتی که از دیگر ادارات و نهادهای خدماتی اعضای شورا را دعوت می نمایند، از جمله وظایف روابط عمومی است که توسط مسئول روابط عمومی پیگیری می شود.

مرادی همچنین گفت: ملاقات های عمومی شهروندان با اعضای شورای شهر رشت نیز روزانه انجام شده و روابط عمومی شورا ضمن برنامه‌ریزی برای این دیدارها از هیچ تلاشی برای رسیدگی به مشکلات شهروندان فروگذار نمی‌کند.

جمشید مرادی، ضمن تقدیر از خبرنگاران در پوشش خبری و تصویری جلسات شورای شهر رشت، یادآور شد: به زودی با تکمیل ساختمان اداری شهرداری در میدان گیل، ساختمان اداری شورای شهر رشت به خیابان سعدی منتقل می شود و با توجه به وسیع بودن سالن جلسات جدید شورای شهر، پذیرای خبرنگاران بیشتری در جلسات شورا خواهم بود.

مرادی از انتشار گزارش‌عملکرد ۱۰۰ روزه شورای شهر رشت خبرداد و تصریح‌کرد: گزارش عملکرد ۱۰۰روزه شورای پنجم از سوی روابط عمومی شورا در دست تهیه است و بدین منظور جلسات مختلفی با ریاست شورا برای تدوین آن داشته ایم و به زودی این کتابچه منتشر و در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.