مدیرعامل شرکت آبفارگیلان گفت: حوزه پژوهش یکی از اولویت‌های مهم شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان است.

به‌گزارش‌ایلنا از رشت، مدیرعامل شرکت آبفارگیلان‌ضمن گرامیداشت‌هفته پژوهش‌گفت: این شرکت توجه  ویژه‌ای به مقوله پژوهش و تحقیقات دارد.

محبعلی رنج ور، با تاکید بر حمایت از پایان نامه‌های دانشجویی مرتبط با حوزه آب و فاضلاب روستایی استان و تکمیل‌طرح‌های تحقیقاتی سال‌های قبل افزود: این شرکت از ظرفیت کارکنان متخصص خود که در بخش‌های مختلف مشغول بکارند، در کمیته ی تحقیقات بهره برده است.

وی، با اشاره به تعامل سازنده شرکت آبفارگیلان با مراکز دانشگاهی جهت انجام کارهای تحقیقاتی، تصریح کرد: در سال‌های اخیر به منظور اجرای طرح‌های اولویت دار تحقیقاتی، تفاهم نامه‌هایی با دانشگاه‌های استان منعقد شده است. 

رنج ور، با اعلام آمادگی جهت حمایت از پژوهشگران حوزه ی آب و فاضلاب، گفت: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در حوزه ی تحقیقات شرکت می توانند به آدرس اینترنتی www.guilan-abfar.ir مراجعه کنند.

وی، در ادامه با اشاره به تلاش های اداره  تحقیقات، بهره وری و تحول اداری شرکت آبفار گیلان جهت چاپ مقالات کارکنان در نشریات تخصصی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور افزود: مقاله ای با عنوان "بررسی رابطه مدیریت منابع انسانی بر روی عملکرد بهبود خدمات کارکنان" که توسط خانم ها فرجادی نژاد و قلیزاده نگارش شده بود، در شماره  599 نشریه شهراب چاپ شد. 

وی افزود: همچنین در نهمین همایش مدیران آب و فاضلاب کشور که آذرماه امسال در برج میلاد تهران برگزار شد، در بخش چاپ مقالات در 2 حوزه "مدیریت سرمایه انسانی در صنعت آب و فاضلاب" و "حفاظت، ایمنی و پدافند غیرعامل در تاسیسات آب و فاضلاب" همکاران ما مقالاتی را ارائه دادند.

به گفته ی رنج ور؛ 2 مقاله با عنوان "بررسی سبک رهبری تحول گرای مدیران بر رفتار کاری کارکنان در شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان" و "ارزیابی اجرای پدافند غیرعامل در مجتمع بزرگ آبرسانی شهید خوش سیرت آستانه اشرفیه" در این همایش ارائه و در کتاب مقالات چاپ شد.
 
وی افزود: مقاله اول توسط مصطفی اصغری و زعمیه فرجادی نژاد و مقاله  دوم توسط  علی جعفری، نوید نوربخش و خانم فرجادی نژاد نگارش شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.