سرهنگ محمود قاسمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت:در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران پلیس آگاهی لاهیجان حین گشت زنی به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و دستور توقف این خودرو را صادر کردند.
وی افزود: ماموران در بازرسی از این کامیون یکهزار و 20 قطعه لوازم الکترونیکی قاچاق کشف و ضبط کردند که ارزش لوازم کشف شده 130 میلیون ریال برآورد می شود که راننده کامیون جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.
وی خاطرنشان کرد: در اجرای منویات مقام معطم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی وظیفه همه نهادها همکاری است و مردم نیز در این راستا و در حمایت از تولید داخلی و رونق اشتغال می توانند باخرید نکردن اینگونه اقلام به منظور عدم همکاری با اینگونه سودجویان ،کشور را در مسیر تعالی همراهی کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل نیز از کشف لوازم خانگی و لوازم آرایشی قاچاق طی دو عملیات در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر وجود کالای قاچاق در یک واحد صنفی، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
سرهنگ حمید محمدی نسب افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی طی بازدیدی از این مغازه 146 عدد لوازم خانگی قاچاق کشف و ضبط کردند.
وی اضافه کرد: ماموران پلیس آگاهی حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو پیکان وانت مشکوک شده و این خودرو را متوقف کردند و در بازرسی از این خودرو 90 عدد لوازم آرایشی قاچاق بدست آمد.
وی ارزش کالای کشف شده را 19 میلیون و 945 هزار ریال ذکر و تاکید کرد:متهمان 30 و 42 ساله جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی رودسر نیز از کشف محموله‌های قاچاق به ارزش 75 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ رمضانعلی پور قاسم اظهار داشت: ماموران انتظامی ایست بازرسی چابکسر در ادامه طرح تشدید کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو وانت بار مشکوک و دستور توقیف این خودرو را صادر کردند.
وی افزود: در بازرسی از این خودرو یکهزار و 408 جفت انواع جوراب خارجی قاچاق کشف و ضبط شد و پرونده این راننده 57 ساله این خودرو برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی ارسال شد.
وی از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر مجاز از جمله قاچاق و توزیع کالاهای ممنوع موضوع را از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.
خبرنگار:نظرپور **انتشار دهنده: بابایی
6029 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.