به گزارش روز دوشنبه اداره اطلاع رسانی مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، مسعود نصرتی افزود: برای تمرکز مدیریت شهری بر وصول مطالبات و کاهش بدهی ها، چهار کمیسیون تسهیل گری شامل کمیسیون های تهاتر، تخصیص، اولویت بندی املاک و اولویت بندی پروژه های عمرانی راه اندازی شده است.
وی با بیان این که شورای اسلامی رشت در تمام مراحل یاری رسان شهرداری بوده ضمن همکاری از اعضای شورا، خاطرنشان کرد: تداوم این تعامل و همدلی رمز موفقیت در این کلانشهر است.
وی در ادامه با اشاره به ضرورت پرداخت به موقع حقوق کارکنان شهرداری رشت اظهار کرد: هیچ گونه کوتاهی در پرداخت حقوق کارکنان پذیرفتنی نیست و باید تلاش کنیم در کوتاه ترین زمان ممکن، پرداخت حقوق و مزایا به روز شود.
نصرتی درباره تغییر و تحولات جدید مدیریت ها در شهرداری کلانشهر رشت نیز خاطر نشان کرد: تغییرات انجام گرفته در سطوح مختلف مدیریتی در شهرداری رشت نیز در راستای تحقق اهداف یاد شده است.
وی شایسته سالاری را معیار انتخاب مدیران جدید در شهرداری رشت عنوان کرد و یادآور شد: تلاش کرده ایم تا با انتخاب مدیران باتجربه ،متخصص و توانمند بهترین تصمیم را برای این کلانشهر اتخاذ کنیم.
وی با بیان اهمیت تعامل با مدیران و نمایندگان مجلس اظهار کرد: در کنار برنامه ریزی های انجام گرفته درباره جذب گردشگر، سرمایه گذار و ایجاد درآمدهای پایدار که باید در برنامه های میان مدت و بلند مدت محقق شوند؛ تعامل با مدیران و دستگاه های اجرایی و استفاده از ظرفیت های ملی نیز اهمیت دارد.
شهردار رشت همچنین در مراسم معارفه جمعی از مدیران جدید شهرداری این کلانشهر بیان داشت: باید از امکانات موجود حداکثر استفاده را بهره ببریم و برای توسعه شهر تلاش کنیم.
وی با بیان این که کلانشهر رشت به خدمات رسانی لحظه ای مدیران نیازمند است، اظهار کرد: سعی کردیم در انتصاب مدیران به تخصص، تجربه و توانایی افراد توجه کنیم.
وی پای کار بودن و حضور مستمر را از ویژگی های مهم مدیران عنوان و بیان کرد: مدیران متوسطی که پای کار هستند از مدیران بانبوغی که پای کار نیستند، موفق ترند.
نصرتی با بیان این که عدم استفاده از مدیران باتجربه به ضعف تشکیلاتی ما بر می گردد، اضافه کرد: زمان و هزینه زیادی صرف شده تا یک فرد دارای تجربه شود، بنابراین بایستی از افراد باتجربه بهره بگیریم.
کلانشهر رشت حدود 700 هزار نفر جمعیت ثابت دارد که به طور متوسط ، این تعداد در طول روز به بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر می رسد.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده:بابایی
7286 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.