اسفندیار ضیائی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اکران فیلم پایان رویاها از یازدهم آذرماه جاری همزمان با سراسر کشور در سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در رشت واقع در میدان انتظام آغاز می شود و تا استقبال دانش آموزان و خانواده های آنان، ادامه می یابد.
وی اظهار داشت: فیلم پایان رویاها اثر محمدعلی طالبی کارگردان شاخص سینمای کودک در فصل جدید فعالیت دوباره سینماهای کانون کشور در سینما کودک کانون استان گیلان اکران می شود.
فیلم پایان رویا داستان پسر بچه‌ای است که به همراه خانواده خود در یکی از روستاهای شمالی کشور زندگی می‌کند، با آمدن اسبی به این خانه، پسرک علاقه شدیدی به اسب پیدا می‌کند اما به واسطه اشتباهی که از او سر می‌زند دچار مشکلاتی می‌شود، او مشکل را ابتدا از خانواده خود مخفی می‌ کند بنابراین مشکلات و دردسرهای او بیشتر می‌شود و ...
پایان رویاها پیش‌تر در جشنواره فیلم فجر، سی‌ امین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان و سی‌ و چهارمین جشنواره بین‌ المللی فیلم‌ های کودکان شیکاگو به نمایش در آمد و به فهرست پایانی بهترین فیلم‌های آسیاپاسفیک 2017 راه یافت.
این اثر امسال موفق به دریافت دیپلم افتخار سیفژ و جایزه عشقی بزرگ برای جهانیان، در جشنواره بین ‌المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان نیز شده است.
بر اساس آخرین آمار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان، بیش از 50 هزار کودک و نوجوان استان در 31 مرکز فرهنگی هنری کانون عضو هستند.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده:کبیری
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.