به گزارش ایرنا، این آیین با حضور چشمگیر بازیکنان ، پیشکسوتان و مربیان فوتبال گیلان از جمله آنها امیر حاجی میرزایی ، پایان رأفت، فرهاد پورغلامی ، محمد احمدزاده ، هادی موسوی کاپیتان تیم سپیدرود، نظرمحمدی ، مدیرعامل تیم سپیدرود، غفور جهانی ، الماس خاله ، بهمن صالح نیا ، نصرت ایراندوست ، افشین ناظمی ، امیدهرندی ، جهانپور و جمع زیادی از دست اندرکاران ورزشی و هنرمندان همراه بود.
مردم لاهیجان روز یکشنبه این بازیکن پیشکسوت فوتبال گیلان و کاپیتان سابق ملوان و سپیدرود را با شکوه و احترام در خیابان های این شهر به سمت آرامگاه ابدی اش تشییع کردند.
پیکر مرحوم جاوید جهانگیری قهرمان و اسوه اخلاق ورزش استان گیلان در محله زادگاهش حرم بقعه امیر شهید لاهیجان به خاک سپرده شد.
مرحوم جهانگیری متولد سال 1327 لاهیجان بود و سابقه بازی در دو تیم قدیمی و پرطرفدار سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی را در کارنامه ورزشی خود داشت.
وی به تیم ملی فوتبال ایران نیز دعوت شده بود و سابقه 2 بازی ملی در کارنامه ورزشی این بازیکن خوش اخلاق گیلانی وجود دارد و او آخرین بازیکنی بود که از تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام جهانی 1978 خط خورد.
خبرنگار: نظرپور
6029 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.