شهرام مومنی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: یک مورد آتش سوزی صبح امروز (سه شنبه) به مرکز ستاد فرماندهی 125 آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت اطلاع داده شد که بلافاصله 17 آتش نشان به همراه شش دستگاه خودروی اطفایی از سه ایستگاه آتش نشانی به محل آتش سوزی در خیابان منظریه رشت اعزام شدند.
وی با بیان این که به محض رسیدن آتش نشانان شعله های آتش و دود از داخل اتاق خواب واحد مسکونی مشاهده شد، اظهار کرد: آتش نشانان بلافاصله نسبت به اطفای آتش و پیشگیری از گسترش آن اقدام کردند.
وی با اشاره به سوختگی شدید مرد ساکن در محل آتش سوزی و انتقال وی به بیمارستان خاطر نشان کرد: مصدوم توسط عوامل اورژانس به بیمارستان سوانح سوختگی ولایت رشت انتقال یافت و هم اکنون در بخش ICU بیمارستان بستری است.
وی در ادامه اظهار کرد: یک مورد دیگر از آتش سوزی صبح امروز (سه شنبه) به مرکز ستاد فرماندهی 125 آتش نشانی رشت اطلاع داده شد که 15 آتش نشان به همراه چهار دستگاه خودروی اطفایی به محل حادثه در بلوار امام رضا (ع) اعزام شدند.
معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با بیان این که محل حادثه از ایوان مغازه تراشکاری بوده، خاطر نشان کرد: آتش نشانان با بازکردن درب های مغازه نسبت به اطفای آتش و پیشگیری از گسترش آن اقدام کردند.
وی علت حادثه را اتصال در سیستم سیم کشی برق از ناحیه یخچال واقع در ایوان مغازه عنوان و اظهار کرد: با اقدام سریع آتش نشانان از گسترش و پیش روی آتش جلوگیری شد و در این حادثه به کسی آسیب جانی نرسید.
سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر رشت، دارای 13 ایستگاه آتش نشانی و 327 نیرو است.
کلانشهر رشت، حدود 700 هزار نفر جمعیت ثابت دارد که به طور متوسط ، این تعداد در طول روز به بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر می رسد.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده: بابایی
7286 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.