گیلانی ها همگام با سایر هموطنان کشورمان با حضور در پایگاه های جمعیت هلال احمر استان با اهدا کمک های نقدی و غیرنقدی، به یاری زلزله زدگان غرب کشور شتافتند تا گوشه ای از مشکلات و درد و رنج آنها را ناشی از این حادثه دلخراش کاهش دهند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به حضور مردم در پایگاه های این جمعیت برای کمک با زلزله زدگان غرب کشور گفت: تاکنون، 72 میلیون تومان کمک های مردمی در پایگاه های این جمعیت برای کمک به زلزله زدگان غرب کشور اهدا شده است.
مهدی ولی پور روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شش هزار و 700 نفر از گیلانی ها با مراجعه به 87 پایگاه جمعیت هلال احمر در شهرستان های مختلف استان کمک های نقدی و غیرنقدی خود را برای زلزله زدگان غرب کشور اهدا کردند.
ولی پور بیان کرد: اهدا کمک های غیر نقدی مردم گیلان در این مدت، بیش از 15 هزار و 500 بسته مواد غذایی خشک، شش هزار ست بهداشتی، چهار هزار و 560 کیلو خشکبار ، 50 هزار باکس آب معدنی، سه هزار و 147 تخته پتو ، 752 قوطی شیر خشک، بیش از 14 هزار قوطی کنسرو و 962 دست لباس را شامل می شود.
وی خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 30 هزار قلم کالا شامل 2 هزار 792 دستگاه چادر ، چهار هزار و 900 تخته پتو ، 16 هزار و 720 قوطی کنسرو و شش هزار و 380 قوطی روغن توسط 23 خودروی سنگین به مناطق زلزله زده ارسال شده است.
ولی پور اضافه کرد: درگاه پرداخت موبایلی #3* و نیز #724* به آسانی آماده دریافت کمک‌ های نقدی هموطنان است و مردم نوعدوست در صورت امکان کمک‌ های خود را به صورت نقدی به مردم زلزله‌ زده ارائه کنند تا اقلام مورد نیاز زلزله زدگان خریداری و در اختیار آنها قرار گیرد.
به گزارش خبرنگار ایرنا زمین لرزه ای به بزرگی هفت و 2 دهم ریشتر حدود ساعت 21 و 48 دقیقه شامگاه یکشنبه 21 آبان ماه جاری بخش هایی از شمال عراق را لرزاند و در شهرهای سرپل ذهاب، اسلام آباد غرب، قصرشیرین ، جوانرود و ثلاث باباجانی خسارت های جانی و مالی بسیاری بر جا گذاشت.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده:کبیری
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.