رقیه زرگری در گفتگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه این شهرستان از وجود چهار کتابخانه در مناطق شهری آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر و روستاهای چهارده و دهنه سر سفید رود بهره مند است تصریح کرد: در مجموع این کتابخانه های عمومی دارای یکهزار و 200 مترمربع فضای مطالعه هستند.
وی توسعه فضاهای فیزیکی کتابخانه های عمومی را در افزایش سرانه مطالعاتی این شهرستان موثر دانست و افزود: به این منظور هم اکنون طرح توسعه فضای کتابخانه عمومی بندرکیاشهر در دست اقدام قرار دارد.
وی در ادامه تعداد اعضائ ثابت کتابخانه های عمومی این شهرستان را 2 هزار و 700 نفر عنوان و تصریح کرد : هم اکنون بیش از 30 هزار عنوان کتاب (45 هزار و 300 نسخه کتاب) در کتابخانه های عمومی شهرستان آستانه اشرفیه نگهداری و در اختیار مطالعه کنندگان قرار می گیرد.
زرگری همچنین با اشاره به برنامه های کتابخانه های عمومی این شهرستان در هفته کتاب اظهار داشت: عضویت رایگان علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی ، بازدید دانش اموزان از کتابخانه های عمومی ، برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوع کتاب ، اهدای رایگان کتاب و ...از جمله برنامه های هفته کتاب در این شهرستان است.
شهرستان استانه اشرفیه با داشتن دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر دارای 105 روستاست و در شرق استان گیلان قرار دارد.
خبرنگار: رنجکش **انتشار دهنده: بابایی
7287 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.