رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای رشت گفت: شیوه نامه تقدیر و حمایت از قهرمانان و مدال آوران ورزشی هر چه سریع‌تر به شورا ارسال شود.

به گزارش ایلنا از رشت، فرهام زاهد اظهار کرد: در دهمین جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورای رشت  بررسی سه لایحه کمک هزینه اعزام بازیکنان منتخب تیم ملی موی‌تای بانوان به مسابقات برون‌مرزی و همچنین تامین هزینه حضور داور بین‌المللی موی‌تای به رقابت‌های جهانی جوانان و لایحه تفریغ بودجه سال ۹۴ شورای اسلامی شهر رشت انجام خواهد شد.

مدیر مالی شهرداری رشت در ادامه این جلسه بیان کرد: بر اساس این لایحه پرداخت کمک هزینه به مبلغ 80 میلیون ریال جهت اعزام بازیکنان منتخب تیم ملی موی تای بانوان در مسابقات برون مرزی تقاضا شده است. 

 مجتبی ماه پسند افزود: همچنین به منظور تامین هزینه های حضور یکی از داوران بین المللی جهت شرکت در مسابقات جهانی جوانان لایحه کمک هزینه سفر به تایلند به مبلغ 20میلیون ریال به صحن کمیسیون بودجه ارائه شده است.

یکی دیگر از اعضای کمیسیون برنامه و بودجه شورای رشت نیز  در این جلسه اظهار کرد: چهره های ارزشمند ورزشی از جمله آرمین هادی پور و... در شهر رشت حضور دارند که مایه مباهات و افتخار رشت و کشور هستند .

 حامد عبداللهی افزود: باید از چنین چهره های ارزشمند و مدال آوری تجلیل شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بوجه شورای رشت در ادامه این جلسه اظهار کرد: به منظور حمایت و تقدیر از ورزشکاران باید سقفی تعیین شود و برای هر رده قهرمانان در مسابقات جهانی، آسیایی و المپیک میزان هدیه پرداختی مشخص شود.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.