در گفتگو با ایرنا ، جمشید نعمتی با اشاره به اینکه با سودجویان طبق قانون برخورد خواهد شد اظهار داشت : 11 هزار متر مربع از این زمین ها در روستای پوستین سرا و 2هزار متر مربع این اراضی در روستای نوخاله جعفری از دست سودجویان خارج شده است .
وی خاطرنشان کرد: صیانت و حفاظت از منابع طبیعی وظیفه همه مردم است و همه باید در راستای حفاظت از آن و جلوگیری از نابودی عرصه های طبیعی تلاش کنند.
وی افزود : یگان حفاظت منابع‌طبیعی و آبخیزداری صومعه‌سرا همواره در راستای حفظ و حراست از اراضی ملی در حال گشت ‌زنی و بازدید از اراضی ملی است.
نعمتی همچنین از کشف و ضبط 281 اصله انواع چوب آلات از نوع راش، اوجا، توسکا، افرا، در شهرستان صومعه سرا خبر داد و افزود : حجم تقریبی این کشفیات 4 متر مکعب با ارزش تقریبی 90میلیون ریال است.
وی در ادامه تصریح کرد : شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخریب و تعرض به اراضی ملی و جنگلی مراتب را به اداره منابع‌طبیعی شهرستان اطلاع دهند تا با متخلفان و متصرفان به طور قانونی و قاطع برخورد شود.
شهرستان صومعه سرا در غرب استان گیلان، دارای 21 هزار هکتار اراضی ملی، حدود سه هزار هکتار اراضی تالابی و بیش از پنج هزار هکتار جنگل در منطقه تنیان است.
خبرنگار: حسن پور**انتشار دهنده: بابایی
7292 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.