شهرام مومنی شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از صبح امروز تا ساعت 20 امشب، 16 مورد آتش سوزی علفزارها اتفاق افتاده که بیشترین علت این آتش سوزی ها، عامل انسانی و ناشی از بی احتیاطی در روشن کردن آتش بوده است.
وی با بیان این که برخی از آتش سوزی ها علفزارهای جنب منازل مسکونی بوده ، اظهار کرد: تیم های اعزامی آتش نشانان از پیش روی و سرایت آتش به پشت بام ها و شیروانی ها جلوگیری کردند.
مومنی با اشاره به سقوط شش اصله درخت در محوطه نهالستان جاده لاکان این کلانشهر بیان کرد: سقوط یک اصله درخت بر روی سیم های فشار قوی برق بود.
وی به برش و انتقال درختان و بازگشایی مسیر توسط آتش نشانان اشاره و اضافه کرد: برداشتن درخت سقوط کرده بر روی برق فشار قوی نیز با همکاری عوامل اداره برق بدون وقوع هیچ گونه حادثه ای انجام گرفت.
مومنی در ادامه با اشاره به کنده شدن و احتمال سقوط حلب فلزی از پشت بام یک ساختمان در میدان صیقلان رشت به دلیل وزش باد تصریح کرد: با حضور آتش نشانان در محل، نسبت به پیشگیری از سقوط حلب فلزی پشت بام این ساختمان اقدام شد.
کلانشهر رشت، حدود 700 هزار نفر جمعیت ثابت دارد که به طور متوسط ، این تعداد در طول روز به بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر می رسد.
وزش باد گرم از صبح امروز (دوشنبه) در رشت آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده:کبیری
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.