به گزارش خبرنگار ایرنا ، رییس اداره آموزش و پرورش بندرانزلی گفت: پرداختن و توجه به ورزش از توصیه های مکرر دین مبین اسلام است.
سید حسین دریابکی اظهار داشت : تلاش ما بر این است که از این مدرسه نهایت استفاده برای داشتن دانش آموزانی شاداب و تندرست استفاده شود.
وی با اشاره به اینکه مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای پرداختن به ورزش در کنار تحصیل و تهذیب توصیه های فراوانی کرده اند تصریح کرد: ورزش ، زبان مشترک بین کشورهاست و یکی از مولفه های تعامل کشورها ، حضور ورزشکاران هر کشور در رویدادهای مهم بین المللی است.
دریابکی با تبریک قهرمانی آویشن باقری کارته کار گیلانی اهل بدرانزلی در رقابت های جهانی کاراته گفت: این قهرمانان باید الگوی دانش آموزان ما باشند و ورزش اصولی باید از مدارس پایه ریزی شود.
رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان بندرانزلی تاکید کرد: ورزش موجبات افزایش تمرکز دانش آموزان و ایجاد نشاط و شادابی آنان را برای حضور با روحیه بهتر در کلاس های درس فراهم می آورد.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش گیلان نیز در این مراسم اظهار کرد: برگزاری المپیاد درون مدرسه ای یکی از موفق ترین برنامه های وزارت آموزش و پرورش با هدف افزایش تحرک دانش آموزان دختر، در مدارس دخترانه سراسر کشور بود .
امیر فرحسینی با اشاره به برگزاری المپیاد ورزشی دختران در 50 درصد از مدارس دخترانه استان افزود: یکی دیگر از اهداف این طرح ملی ، مشارکت خانواده ها و نهادهای ورزشی برای کمک به آموزش و پرورش در راستای اجرای هرچه موفقیت آمیز تر این طرح است.
وی با اشاره به اینکه سرمایه گذاری در زمینه آموزش و پرورش هزینه نیست خاطر نشان کرد: از شهرداری ها و همچنین منطقه ازاد انزلی انتظار می رود جهت داشتن جامعه سالم تر و و دانش آموزان ورزشکار و با نشاط برای مقابله با آسیب های اجتماعی کمک حال آموزش و پرورش باشند .
بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده و 19 هزار دانش آموز در 136 مدرسه این شهرستان تحصیل می کنند.
خبرنگار: رضا اکبری**انتشار دهنده:بابایی
7471 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.