هاشم اسماعیلی روز یکشنبه به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طلاق معضل دردناکی در کل کشور است که باید تدابیری خاص برای کاهش آن ارائه شود.
وی گفت: مشاوره‌های قبل از ازدواج یکی از راههای کاهش طلاق است که این امر در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان گیلان قرار گرفته و هدف ما این است که این نوع خدمات در استان گیلان بیشتر شود.
وی به لزوم کاهش هزینه‌های مشاوره در حوزه ازدواج نیز اشاره و بیان کرد: با هماهنگی مرکز مشاوره رویش مهر ، جوانانی که برای پرداخت هزینه‌های مشاوره با مشکل مواجه هستند ، با معرفی اداره کل از خدمات روانشناسان و کارشناسان مشاوره خبره این مرکز به طور رایگان برخوردار شوند.
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان اضافه کرد: البته این کار و خدمت به جوانان در سطح استان گیلان برای نخستین بار انجام می شود که باید اقدامات مشاوره‌ای برای جوانان در جهت کاهش طلاق بیشتر شود.
اسماعیلی خاطرنشان کرد: با تلاش‌های انجام شده ، جوانان و حتی خانواده‌های آنان نیز می‌توانند از این نوع خدمت اداره کل ورزش و جوانان گیلان بهره‌مند شوند.
هر ساله از روز 26 مهر الی دوم آبان ماه هفته تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده که در این هفته مسابقات ، مراسم و برنامه های مختلف ورزشی و امور مربوط به جوانان در سطح کشور برگزار می شود.
خبرنگار: حسین مجرد**انتشار دهنده: بابایی
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.