رئیس اداره ورزش وجوانان املش روز پنج شنبه در حاشیه برگزاری این همایش به ایرنا گفت:ما هر سال به همت هیئت دوچرخه سواری وهمکاری پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همایش های دوچرخه سواری را به منظور تشویق نوجوانان و جوانان و دوستداران این ورزش برگزار می کنیم .
اسدالله عبدالله تابار ابراز امیدواری کرد این جوانان در آینده نزدیک در مسابقات استانی و کشوری به مقامهای ارزشمندی دست یابند.
وی با اشاره به فقدان پیست دوچرخه سواری در املش برای استفاده رده های سنی مختلف افزود:در استان گیلان فقط یک پیست برای برگزاری مسابقات دوچرخه سواری آن هم در رشت وجود دارد که حضور دوچرخه سواران املشی به علت بعد مسافتی سخت و دشوار است.
دراین همایش که از مقابل مدرسه شبانه روزی فاطمیه تا گلزار شهدای املش به مسافت 3 کیلومتر برگزار شد به قید قرعه به 22 نفر از شرکت کنندگان در همایش دوچرخه سواری هدایایی داده شد.
شهرستان املش با 25 هیآت ورزشی فعال در75 کیلومتری شرق مرکز گیلان واقع شده است.
**
فرمانده سپاه ناحیه املش گفت:88 دانش آموز بسیجی در قالب کاروان راهیان نور به غرب کشور اعزام شدند.
سید جعفرحسینی روز پنجشنبه در مصاحبه با ایرنا اظهار داشت :صبح امروز اولین کاروان راهیان نور در سال جاری متشکل از88 دانش آموز دختر بسیجی از 5 دبیرستان دخترانه املش با دو دستگاه اتوبوس به مدت 5 روز از مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام تا از این مناطق بازدید کنند.
وی هدف از اعزام این دانش آموزان را آشنایی آنها با رشادتها و ایثارگری های رزمندگان 8 سال دفاع مقدس بیان کرد.
شهرستان املش با2 بخش مرکزی ورانکوه در75کیلومتری شرق مرکز گیلان حدود 43 هزار نفر جمعیت دارد.
خبرنگار : جهانی ** انتشار دهنده : بابایی
7291/6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.