مهیار فتحی پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت : اتحادیه انجمن ­های اسلامی دانش­ آموزان گیلان با همکاری معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان همزمان با ایام گرامیداشت 13 آبان برای برگزاری این مسابقه کتابخوانی اقدام کرده است.
وی با بیان این که این مسابقه برای دانش آموزان متوسطه اول و دوم است، افزود: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه بایستی پس از مطالعه دقیق کتاب، به سووالات مطرح شده در پایان کتاب پاسخ دهند.
وی بیان داشت: علاقمندان می توانند پاسخنامه های خود را از طریق پست یا تحویل حضوری به دفتر مرکزی اتحادیه انجمن­ های اسلامی دانش ­آموزان استان گیلان واقع در خیابان شهید رجایی، کوچه 46، پلاک 22 کدپستی 33948 - 41557 ارسال کنند و یا به مسوول انجمن اسلامی یا مدیر مدرسه تحویل دهند.
وی خاطر نشان کرد: برگزاری نشست­ های بصیرتی با موضوع استکبار ستیزی در مدارس، تجدید میثاق دانش ­آموزان با میرزا کوچک­ خان جنگلی اسطوره مبارزه با استکبار، دیدار دانش ­آموزان با خانواده ­های شهدای دانش ­آموز و مدافع حرم، قرائت و تکثیر ویژه ­نامه از وصایای شهدای دانش­ آموز در راستای مبارزه با استکبار از برنامه های دانش آموزی به مناسبت 13 آبان است.
وی برپایی غرفه نمایشگاهی در نگارخانه مارلیک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت، برگزاری مسابقه عکاسی، پویش دانش ­آموزی، برپایی غرفه نمایشگاهی در روز یوم­الله 13 آبان، برگزاری نشست کتابخوان دانش ­آموزی با محوریت استکبارستیزی و برگزاری نشست­ های برجام­خوانی به عنوان یکی از مصادیق عدم اعتماد به استکبار در جلسات قرارگاه­ های شهری را از دیگر برنامه ها نام برد.
بیش از 375 هزار دانش آموز در استان گیلان تحصیل می کنند.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده: بابایی
7286 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.