رئیس هیات تیراندازی گیلان روز سه شنبه در مصاحبه با خبرناگر ایرنا اظهار کرد: در جریان این رقابت ها ، زینب طوماری ملی پوش شایسته گیلانی در رشته تپانچه موفق به کسب مدال طلا و عنوان قهرمانی کشور شد.
باب الله زارع افزود:این ورزشکار شایسته گیلانی توانست با کسب نتایج خوب در مرحله مقدماتی به همراه هفت تیرانداز دیگر به مرحله نهایی صعود کند.
وی ادامه داد: زینب طوماری در مرحله نهایی نیز خوش درخشید و با وجود حضور قهرمانان صاحب نام ، مدال طلای این دوره از رقابتها را برای استان گیلان به ارمغان آورد.
وی بیان کرد: همچنین در بخش رقابتهای تیراندازی آقایان نیز ، سجاد پورحسینی از گیلان در رشته تپانچه درخشش خوبی داشت و در مکان سوم این مسابقات قرار گرفت.
رئیس هیات تیراندازی استان گیلان اضافه کرد: این ورزشکار نیز مرحله مقدماتی این مسابقات را به خوبی پشت سرگذاشت و در مرحله نهایی با هفت تیرانداز برتر کشور به رقابت پرداخت که در نهایت مدال برنز و مقام سوم کشور را تصاحب کرد.
زارع خاطرنشان کرد: در رقابتهای تیراندازی آزاد قهرمانی کشور، زبده ترین ورزشکاران این رشته به مدت 2 روز در مجموعه ورزشی آزادی تهران ، در 2 بخش بانوان و آقایان با هم به رقابت پرداختند.
خبرنگار: حسین مجرد**انتشار دهنده: بابایی
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.