به گزارش خبرنگار ایرنا ، حامد بصیری غروب دوشنبه در کنفرانس خبری پس از شکست تیمش در برابر تیم فوتبال ملوان بندرانزلی اظهار کرد: می گویند راجع به داوری ها صحبت نکنید ولی داور میدان با ملوانان خیلی مهربان بود و تمام انرژی تیم ما را گرفت.
وی با تبریک به تیم ملوان و آرزوی موفقیت برای این تیم ریشه دار شمال کشور افزود: پس از آغاز بازی دقایقی طول کشید که به خودمان بیاییم و در برابر ملوانان بازی قابل قبولی ارائه کردیم.
بصیری در خصوص استفاده از سعید یوسف زاده در پست غیر تخصصی گفت: یوسف زاده سفیر فوتبال بندرانزلی و شمال کشور است و اعتقاد زیادی به بازی وی داریم اما به دلیل محرومیت دفاع آخر تیممان و همچنین تجربه بالای این بازیکن از وی در پست غیر تخصصی اش استفاده شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، تیم فوتبال آلومینیوم اراک از ساعت 14 و 30 دقیقه در ورزشگاه تختی بندرانزلی میهمان تیم ملوان بود که سومین شکست خود را در این دوره از رقابتها تجربه کرد و با هشت امتیاز در رده چهاردهم جدول رده بندی لیگ دسته یک فوتبال کشور باقی ماند.
تیم فوتبال آلومنیوم اراک در ادامه رقابت های جام آزادگان و از هفته دهم این رقابت ها از ساعت 15روز شنبه 29 مهرماه جاری میزبان تیم خونه به خونه بابل است.
خبرنگار: رضا اکبری**انتشار دهنده: بابایی
7471 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.