به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی شهرداری رشت به خبرگزاری ایرنا، مسعود نصرتی در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی این کلانشهر با بیان این که در شهرهای دارای پیشینه و علاقمندی این تیم داری ادامه یافت، اظهار کرد : در رشت نیز بر همین اساس این موضوع بررسی می شود.
وی با تاکید بر که توسعه ورزش محلات و ترویج ورزش همگانی به منظور ارتقای سطح سلامت شهروندان نباید فراموش شود، افزود : توجه به این مهم و همچنین سایر ورزش ها و تیم ها لازم است.
نصرتی در ادامه سخنانش در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی رشت با اشاره به جایگاه و اثرگذاری مساجد و هیئت های مذهبی در طول تاریخ تصریح کرد: حوزه های نوپایی مثل فرهنگسرا و خانه فرهنگی باوجود امتیازات مثبتی که دارند نمی توانند به جای مساجد و مانند آن نقش آفرینی کنند.
شهردار کلانشهر رشت خاطر نشان کرد: مساجد باید به صورت 24 ساعته باز باشند و ما هم در کنار مساجد و هیئت ها خواهیم بود.
وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان این که سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت نیاز به درآمد پایدار دارد، افزود: باید بخشی از ابزار تبلیغاتی در اختیار این سازمان قرار گیرد و با راهنمایی مهمانان به کمپینگ ها نیز می توان نسبت به ایجاد درآمد پایدار در سازمان فرهنگی اقدام کرد.
وی با تاکید بر این که هزینه ها باید متناسب با درآمدها باشد، خاطر نشان کرد: با توجه به وضعیت امروز شهرداری رشت در میزان تحقق بودجه، باید تا پایان سال متناسب با همین درآمدزایی هزینه کرد تا ضمن جبران بدهی ها برای آینده برنامه ریزی دقیق تری صورت گیرد، اگر با این درصد تحقق بودجه، هزینه ها را ادامه دهیم بر میزان بدهی افزوده خواهد شد.
وی با تاکید بر ضرورت احیای خانه های میراثی بیان کرد: باید با در نظر گرفتن بسته های تشویقی و اقداماتی شامل بخشودگی عوارض ، جذابیت کافی برای سرمایه گذاری در این حوزه ایجاد شود.
محمدحسن عاقل منش رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی رشت نیز در این جلسه خواستار افزایش فضاهای ورزشی و تفریحی در محلات کم برخوردار این کلانشهر شد.
شهرداری رشت دارای پنج منطقه است، این کلانشهر، حدود 700 هزار نفر جمعیت ثابت دارد که به طور متوسط ، این تعداد در طول روز به بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر می رسد.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده:بابایی
7286 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.