دهیار دهستان ضیابر شهرستان صومعه سرا بعد از ظهر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این حادثه در ساعت پنج و نیم صبح امروز رخ داد و بخشی از جاده حاشیه رودخانه ضیابر بر اثر رانش زمین فرو ریخت.
فرشید نوزاد افزود: این قسمت از حاشیه رودخانه از سال های گذشته دارای فرورفتگی بود و به مرور زمان به سمت رودخانه فرسایش داشت .
وی یادآور شد: با وجود اینکه در چند ماه اخیر در بخشی از این رودخانه لایروبی صورت گرفت اما به دلیل اشرافیت به خطر آفرین بودن لایروبی در این نقطه از رودخانه ، از انجام لایروبی در این منطقه ممانعت به عمل آمد.
نوزاد خاطر نشان کرد: متاسفانه بارش شدید باران در هفته های اخیر و به تبع آن بالاآمدن آب رودخانه و بروز سیلاب، سطح زیرین این بخش از جاده را تخریب و در نتیجه موجب رانش زمین در این قسمت شد.
دهیار دهستان ضیابر افزود: دراین حادثه یک خودروی پراید نیز واژگون و متاسفانه یک تن نیز مصدوم و راهی بیمارستان شد.
نوزاد اظهار امیدواری کرد: با توجه به خطر آفرین بودن این نقطه از محل تردد مردم و ساکنان منطقه، مسئولان شهرستان صومعه سرا و استان هرچه زودتر نسبت به رفع این مشکل و بازسازی این جاده اقدام کنند.
شهرستان صومعه سرا با وسعتی حدود 564 کیلومتر مربع از سه بخش مرکزی ، تولمات و گوراب زرمیخ با دارا بودن بیش از 140 هزار نفر جمعیت در 25 کیلومتری غرب گیلان واقع شده و دهستان ضیابر در بخش مرکزی آن قرار دارد.
خبرنگار: رضا اکبری**انتشار دهنده: بابایی
7471 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.