با حضور فرماندار انزلی طی تفاهم نامه ای ساختمانی بمنظور فعالیت پایگاه امداد و نجات جاده ای از سوی شورای اسلامی کپورچال تحویل جمعیت هلال احمر شد.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، با حضور میرشمس مومنی زاده فرماندار ، حسن خسته بند نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی، مهدی ولی‌پور مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان، منوچهر عاشوری بخشدار مرکزی و اعضای شورای اسلامی‌دهستان کپورچال طی تفاهم نامه‌ای ساختمانی بمنظورفعالیت پایگاه امداد و نجات جاده‌ای از سوی شورای اسلامی کپورچال تحویل جمعیت هلال احمر شد.

میرشمس مومنی زاده فرماندار بندرانزلی در این مراسم گفت: قطعا اگر بخواهیم شاهد تحول در هر منطقه ای باشیم باید از مشارکت مردمی بهره بگیریم و از آنجا که روابط صمیمانه‌ای بین مردم و شوراها ، نماینده مجلس و نمایندگان دولت در این شهرستان وجود دارد از این فرصت خوب استفاده می شود و یکی از مصادیق آن همین در اختیار قرار دادن مکانی است برای کاهش حوادث جاده ای و امداد به حادثه دیدگان.

وی به همکاری موثر شورای اسلامی کپورچال در امور اجرایی اشاره کرد و افزود: محلی که این پایگاه در آن پیش بینی شده از محورهای اصلی و پرتردد است و با توجه به موقعیت بندرانزلی در گردشگرپذیری این پایگاه از اهمیت خاصی برخوردار است  و ضمن ارائه خدمات ارزشمند ، نقش بسزایی در امدادرسانی به حادثه دیدگان می‌تواند ایفا کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.