به گزارش عصر شنبه واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، فرمانده نیروی انتظامی رشت از کشف بیش از یک کیلوگرم حشیش در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ رحیم شعبانی در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی پاسگاه خشت مسجد در پی دریافت خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر به صورت گسترده در سطح حوزه استحفاظی، با تعقیب سرنخ ها ، موفق به شناسایی مخفیگاه چند فروشنده مواد مخدر شدند.
وی اظهار داشت: ‌در بازرسی از این مخفیگاه، یک هزار و 200 گرم مواد مخدر از نوع حشیش، یک حقه وافور و یک دستگاه ترازوی دیجیتال توزین کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی رشت با اشاره به دستگیری سه متهم و معرفی متهمان به مراجع قضایی برای سیر مراحل قانونی، از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات در خصوص عرضه کنندگان مواد مخدر را به طور شبانه روزی به سامانه 110 گزارش کنند.
بر اساس گزارش دیگری از واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، فرمانده نیروی انتظامی رودسر نیز از کشف 2 هزار و 800 گرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ رمضانعلی پورقاسم بیان داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط فردی در رودسر، ماموران پس از اطمینان از صحت موضوع، موفق به شناسایی متهم شدند.
وی اظهار کرد: در بازرسی از خودروی سمند این متهم، 2 هزار و 800 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط ، و متهم برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.
شهرستان رودسر در 75 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
7294/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.