به گزارش عصر دوشنبه واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، سرهنگ رحیم شعبانی گفت: ماموران انتظامی پاسگاه پیربازار حین گشت زنی در مناطق آلوده و جرم خیز، به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و دستور توقف این خودرو را صادر کردند.
وی ادامه داد: راننده کامیون با ارائه بارنامه جعلی، قصد اغفال ماموران را داشت ولی ماموران در بازرسی از این کامیون، 15 تن چوب جنگلی قاچاق کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامی رشت با اشاره به معرفی راننده 55 ساله به مراجع قضایی برای سیر مراحل قانونی، به شهروندان و به خصوص حاشیه نشینان جنگل ها توصیه کرد هرگونه موارد مشکوک در خصوص قاچاق منابع ملی را به صورت شبانه روزی به سامانه 110 گزارش کنند.
وی همچنین گفت: در عملیات دیگری، ماموران نیروی انتظامی کلانتری 14 گلسار رشت، حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به راننده یک دستگاه نیسان وانت مشکوک شده و دستور توقف این خودرو را صادر کردند.
سرهنگ شعبانی اضافه کرد: در بازرسی از این خودرو، 160 اصله انواع چوب جنگلی قاچاق به وزن سه تن کشف و ضبط و متهم برای سیر مراحل قانونی، به مراجع قضایی معرفی شد.
شهرستان رشت با شش بخش مرکزی، خشکبیجار، کوچصفهان، خمام، سنگر و لشت نشاء، هفت شهر، 18 دهستان و 293 روستا ، افزون بر 918 هزار نفر جمعیت دارد.
2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.