معاون سوادآموزی آموزش و پرورش گیلان از ثبت نام 2700 آموزش دهنده استان در سایت جهاد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: آزمون توانمندسازی آموزش دهندگان با همکاری جهاد دانشگاهی از 25 شهریور آغاز و به مدت 19 روز برگزار خواهد شد.

غلامرضا مدبری فر در حاشیه بازدید از محل برگزاری این آزمون گفت: محتوای این دوره به صورت لوح فشرده در اختیار آموزش دهندگان استان قرار گرفته واین آزمون به منظور سنجش و ارزیابی میزان آمادگی آموزش دهندگان و ارتقا سطح علمی آنان برگزار می شود.

وی افزود: 2700 آموزش دهنده استان در سایت جهاد دانشگاهی ثبت نام کرده اند که از این تعداد 2275 نفر مکان و زمان آزمون خود را انتخاب کرده‌اند  که از تاریخ 25 شهریور به مدت 19 روز در مرکز جهاددانشگاهی واقع در تقاطع نیایش (فلکه گاز) و مرکز جهاددانشگاهی مسکن مهر رشت در حال برگزاری است.

معاون سوادآموزی استان گیلان گفت: داوطلبان به مدت 100 دقیقه باید به  100 سئوال پاسخ دهند و افرادی که به 60% سئوالات پاسخ صحیح بدهند،  نمره قبولی را  دریافت کردند.

مدبری فر همچنین تصریح کرد: سوالات این آزمون نمره منفی نداشته و افرادی که حداقل نمره قبولی را کسب ننمودند می توانند در دوره های بعدی این آزمون شرکت نمایند.

وی افزود: نتیجه آزمون در هفته آخر مهرماه در سایت جهاددانشگاهی بارگذاری خواهد شد و آموزش دهندگان با همراه داشتن کد ملی و کد رهگیری می توانند نتیجه آزمون را مشاهده کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.