به گزارش ایرنا، محمد حسین قربانی عصر سه شنبه در جلسه شورای اداری با اشاره به مشارکت بالای مردم در انتخابات ریاست جمهوری و رای بالای آنان به دکتر روحانی بیان کرد: پس از انتخابات سال 92 ، انتخاب محمدعلی نجفی به عنوان نماینده عالی دولت در گیلان فضای بسیار خوبی در استان بوجود آورد.
وی افزود: توقع خواص، نخبگان، مجمع نمایندگان و نظر نماینده ولی فقیه در استان ادامه خدمت محمد علی نجفی استاندار پیشین بود اما دولت تصمیم گرفت که جابجایی انجام شود و با این نگاه شاهد خدمت ایشان در استان البرز هستیم.
قربانی اظهار داشت : خواسته مردم و مدیران انتخاب استاندار بومی بود اما نگاه کارشناسی دولت استفاده از استانداران غیر بومی در همه استانها است و ما را نیز برای این امر قانع کردند.
وی با اشاره به سوابق اجرایی مصطفی سالاری استاندار جدید گیلان گفت: سالاری مورد اعتماد دولت است و امیدواریم با حضور ایشان برای گیلان و ارتقاء آن برنامه ریزی های لازم انجام شود.
وی با اشاره به شباهت های گیلان و بوشهر محل خدمت پیشین استاندارجدید گیلان تصریح کرد: قرار داشتن در کرانه دریا و سواحل، محیط گردشگری و کشاورزی از ظرفیت های گیلان است و انتظار می رود که بر همین اساس حفظ محیط زیست از رئوس برنامه های استاندار جدید باشد.
خبرنگار: سلیمانی **انتشار دهنده: بابایی
7296/ 6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.