مشاور عالی فرمانده سپاه قدس گیلان بیان کرد: توکل به خدا و توسل به ائمه معصومین (ع) عامل پیروزی ما در دفاع مقدس بود.

به گزارش ایلنا از رشت، مشاور عالی فرمانده سپاه قدس گیلان  با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اعبدالله الحسین (ع) و تبریک آغاز سال تحصیلی جدید با اشاره به بیانات‌مقام‌معظم رهبری که می‌فرماید دفاع مقدس‌گنجینه است،گفت: این گنجینه نیاید مسدود‌ بماند بلکه باید در همه دوران‌ها مورد استفاده عموم واقع و از این معدن بسیار عزیز و شریف برای هدایت جامعه استفاده شود.

سرهنگ دوهندو افزود: ما امروز به عنوان گرامی داشت هفته دفاع مقدس می‌خواهیم آن دوران را گرامی بداریم و از فرهنگ آن دوران که یک فرهنگ قوی ایستادگی بود برای بقای جامعه ،اسلام و انقلاب اسلامی استفاده کنیم لذا باید از این تاریخ برجسته کشور که میراث هزاران شهید است استفاده کرده تا بتوانیم جامعه خودمان را هدایت کنیم.

وی اظهار کرد: آنچه که  متعلق به دوران دفاع مقدس است و در این گنجینه وجود دارد دو موضوع است؛ اولین چیز توکل به خداست ، ملتی که توکل به ذات الهی داشته باشد و به خدا توکل کند از کسی نمی ترسد.

وی موضوع دوم گنجینه دفاع مقدس را توسل به ائمه معصومین (ع) دانسته و گفت: امروز در دهه محرم الحرام قرار داریم و ما عزادار سیدالشهداء هستیم ،فرهنگ دفاع مقدس فرهنگ سیدالشهداء است، ما در برابر دشمن سر فرود نمی آوریم لذا یاید از این فرهنگ غنی دفاع مقدس استفاده کنیم و  اگر مسئولین عزیز فرهنگ شان توکل و توصل باشد دیگر هیچ نگرانی نداریم.

مشاور عالی فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور امریکا در سازمان ملل گفت: وی عددی نیست که بیاید چنین حرفی را که تماماً در شأن خودش است بزند ما که می‌دانیم از ترس خود این چنین حرف می زنند. در عراق و سوریه نتوانستند کاری بکنند این قدرت ما را نشان می دهد.

سرهنگ دوهندو گفت: توکل و توسل عامل پیروزی ما در دفاع مقدس بود و تا به امروز این معدن ،سرشار از خودگذشتگی، ایثار و مقاومت و ایستادگی است همین امروز شهدای مدافع حرم را نگاه کنید مثل شهید حججی این ها از نسل سوم و چهارم انقلاب اند ما باید به خاطر فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی، فرهنگ دفاع مقدس را در بین جوانانمان نهادینه کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.