مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ، ورزشی شهرداری رشت روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : اجرای تعزیه خوانی در پیاده راه فرهنگی رشت از روز گذشته آغاز شده و به مدت 14 روز ادامه دارد.
علی رضا حسنی ، اجرای تعزیه خوانی در پیاده راه فرهنگی مقابل ساختمان سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت را از ساعت 17 تا 19 عصر عنوان و خاطر نشان کرد: در برگزاری این مراسم سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت و گروه تعزیه مسلم بن عقیل علیه السلام و امامزاده ابراهیم (ع) استان گیلان مشارکت دارند.
مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری رشت بیان داشت: اجرای حداقل 24 نمایش خیابانی توسط گروه های نمایشی در ایام محرم مرتبط با وقایع کربلا در نقاط مختلف شهر از دیگر برنامه های این سازمان است.
وی اظهار کرد: برپایی ایستگاه های صلواتی در پنج شب منتهی به تاسوعا و عاشورای حسینی برای پذیرایی از عاشقان و دلسوختگان اباعبدالله، ایجاد سقاخانه برای روشن کردن شمع برای سوگواران حسینی در جلوی ساختمان سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت و توزیع لوح های فشرده تعزیه بین شهروندان از جمله دیگر برنامه ها از سوی این سازمان است.
کلانشهر رشت، حدود 700 هزار نفر جمعیت ثابت دارد که به طور متوسط ، این تعداد در طول روز به بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر می رسد.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده:بابایی
7286 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.