محسن سترگی روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در جریان این مسابقات در کشور ترکمنستان ، طیبه پارسا و فاطمه مداحی از گیلان موفق به کسب مدال برنز و مقام سوم این رقابتها شدند.
وی گفت: بر این اساس و در جریان این رقابت ها ، فاطمه مداحی تکواندوکار گیلانی در وزن 46- کیلوگرم به مصاف حریفان خود رفت و با برتری برابر ورزشکارانی از فیلیپین و ویتنام ، به نیمه نهایی صعود کرد.
وی افزود: این ورزشکار شایسته گیلانی در این مرحله به مصاف تکواندوکار قدرتمندی از کشور چین رفت و با قبول شکست برابر حریفش مدال برنز را بر گردن آویخت.
وی ادامه داد: همچنین طیبه پارسا دیگر ورزشکار گیلانی حاضر در این رقابت ها ، در وزن 57- کیلوگرم به مصاف رقبای خود رفت که در نخستین مبارزه ، طیبه اکبری از افغانستان را با نتیجه 23 بر 6 شکست داد.
رئیس هیات تکواندو گیلان بیان کرد: این ورزشکار ملی پوش گیلانی در دومین بازی خود دانگ کیم از کره جنوبی را با نتیجه جالب 22 بر 18 مغلوب و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.
وی خاطرنشان کرد: طیبه پارسا در مرحله نیمه نهایی رو در روی لیجون ژو چینی دارنده مدال طلای مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان 2016 قرار گرفت و با قبول شکست در این بازی ، مدال برنز این مسابقات را کسب کرد.
سترگی یادآور شد: پنجمین دوره بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا 2017 از روز یکشنبه 26 شهریورماه با حضور 6 هزار ورزشکار در عشق آباد ترکمنستان آغاز و به مدت 11 روز پیگیری می ‌شود.
وی اضافه کرد: در رقابت‎های تکواندو نیز 258 ورزشکار با هم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم ملی ایران موفق به کسب 6 مدال طلا ، یک مدال نقره و 2 مدال برنز شد.
در استان گیلان بیش از هشت هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته ورزشی تکواندو در 2 بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
**
رشت - ایرنا - در ادامه رقابت های فوتبال لیگ برتر بزرگسالان استان گیلان جام گیل ، تیم فوتبال ملوان جوان رشت برابر میرزا کوچک صومعه سرا پیروز شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، در این دیدار از هفته ششم رقابت های لیگ برتر بزرگسالان گیلان تیم فوتبال ملوان جوان رشت با نتیجه یک بر صفر حریف خود را مغلوب کرد.
در این مسابقه ، تیم فوتبال ملوان جوان رشت با ارائه بازی قابل قبول و به ثمر رساندن یک گل ، حریف قدرتمند خود را مغلوب و سه امتیاز این بازی را کسب کرد.
همچنین در دیگر دیدارهای برگزار شده از هفته ششم رقابت های لیگ برتر بزرگسالان گیلان، بازی تیمهای فوتبال شاهین بندرانزلی و شهرداری آستارا با نتیجه مساوی 2 بر 2 پایان یافت و تیم شهرداری کلاچای با نتیجه 2 بر یک شهرداری رضوانشهر را شکست داد.
در دیگر بازی های برگزار شده نیز ، دیدار تیم های فوتبال مهتاب بافت شفت و دخانیات گیلان با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت و تیم فوتبال چای ناطق لاهیجان توانست با نتیجه سه بر یک استقلال رشت را شکست دهد.
همچنین دیدار تیم های فوتبال فریفته صومعه سرا و کادوس ماسال با نتیجه مساوی یک بر یک پایان یافت و تیم فوتبال شهرداری کوچصفهان در یک بازی برتر با نتیجه سه بر صفر ملوان ب بندرانزلی را مغلوب کرد.
در جدول رده بندی این رقابت ها ، تیم های شهرداری کلاچای و شهرداری آستارا با کسب 14 امتیاز و به دلیل تفاضل گل به ترتیب در مکان های اول و دوم قرار دارند ، تیم های شاهین بندرانزلی و شهرداری کوچصفهان نیز با کسب 12 امتیاز به ترتیب در رتبه های سوم و چهارم هستند.
در رقابت های فوتبال لیگ برتر بزرگسالان گیلان جام گیل، 14 تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.
خبرنگار: حسین مجرد **انتشار دهنده: بابایی
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.