سیدرضا سیددانش عصر پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به حضور نوبخت در گیلان همزمان با بازگشایی مدارس اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور، ویژه برنامه آغاز سال تحصیلی جدید روز شنبه اول مهرماه ، با نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت در استان گیلان برگزار می شود و معاون رئیس جمهوری در مدرسه متوسطه اول فرزانگان ناحیه 2 رشت حضور می یابد و سال تحصیلی 97- 96 با حضور او به صورت رسمی آغاز می شود.
وی با اشاره به همزمانی دومین روز هفته دفاع مقدس با آغاز سال تحصیلی جدید تصریح کرد: تاریخ باشکوه انقلاب اسلامی از آغاز تا کنون ، متبرک به حضور انسان های خداباور و برجسته ای است که در کلاس اندیشه و عشق معلمان خود و از کنار همین میز و نیمکت ها ، درس مهر و مقاومت را فرا گرفتند و در مدرسه عشق با نمره های عالی قبول شدند.
مشاور امور فرهنگی و رسانه ای سازمان برنامه و بودجه کشور افزود: در اولین روز ماه مهر و همزمان با هفته دفاع مقدس ، فرزندان این سرزمین اهورائی برای تداوم مسیر روشن مدرسه عشق، گام های پر امید خود را محکم تر بر می دارند.
به گفته سید دانش، همزمان با اول مهر ماه امسال تعدادی از وزیران و معاونان رئیس جمهوری برای حضور در مراسم بازگشایی مدارس به استان‌های مختلف سفر می‌کنند که در این راستا، دکتر نوبخت به گیلان می‌آید.
مراسم آغاز سال تحصیلی 97- 96 در مدرسه متوسطه اول فرزانگان ناحیه 2 رشت واقع در فلکه نیروی دریایی، بلوار شهید مدرس و با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار می‌شود.
2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.