به گزارش خبرنگار ایرنا ، تیم های فوتبال سپیدرود رشت و استقلال خوزستان از ساعت 20 پنجشنبه سی ام شهریورماه در هفته هفتم از مسابقات لیگ برتر کشور، در ورزشگاه غدیر اهواز برابر هم قرار می گیرند.
تیم فوتبال سپیدرود رشت در سه دیدار اخیر خود، با بازی های خوبی که به نمایش گذاشت ، هفت امتیاز کسب و در رتبه نهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفت.
تیم سپیدرود که اولین حضورش را در رقابتهای لیگ برتر تجربه می کند ، در سه دیدار اول خود در این مسابقات نتایج بسیار ضعیفی کسب و در هر سه بازی مغلوب حریفانش شد.
اما این تیم از هفته چهارم موفق به کسب امتیاز و پیروزی شد و در هفته پنجم نیز به تساوی و در هفته ششم به پیروزی دیگر دست یافت تا روند رو به رشد خود را ادامه دهد.
سرخپوشان رشتی در هفته چهارم برابر تیم پیکان به برتری رسیدند، در هفته پنجم مقابل سپاهان اصفهان به نتیجه مساوی و در هفته ششم برابر تیم صنعت نفت آبادان پیروز شدند.
این در حالی است که علی نظرمحمدی سرمربی این تیم وعده داده بود پس از هفته پنجم ، تیم سپیدرود رشت نتایج خوبی را کسب و به روند رو به رشد خود ادامه خواهد داد.
با توجه به این امر ، مهمترین هدف تیم فوتبال سپیدرود رشت کسب امتیاز در دیدار برابر استقلال خوزستان است تا علاوه بر ادامه روند رو به رشد خود در رقابت های لیگ برتر ، جایگاه تک رقمی اش را نیز در این مسابقات حفظ کند.
این در حالی است که تیم های صاحب نام و متمولی همچون استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز تا پایان هفته ششم پایین تر از تیم سپیدرود رشت در جدول رده بندی قرار دارند.
علی نظرمحمدی سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت نیز در مورد بازی با استقلال خوزستان گفت: گرچه خارج از خانه و در گرمای اهواز باید رو در روی استقلال قرار گیریم ، اما هدف ما کسب امتیاز در این بازی است.
وی اظهار کرد: تیم ما بدون بازیکن محروم و مصدوم مقابل تیم استقلال خوزستان قرار خواهد گرفت و هدف ما کسب امتیاز در این بازی سخت است، تا روند رو به رشد خود در لیگ برتر را ادامه دهیم.
سرمربی سپیدرود رشت بیان کرد: با توجه به پیروزی تیم ما در دیدار قبلی برابر صنعت نفت آبادان ، بازیکنان سپیدرود رشت با روحیه و انگیزه خوبی به مصاف تیم استقلال خوزستان خواهند رفت.
تا پایان هفته ششم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور ، تیم سپیدرود رشت با کسب هفت امتیاز در مکان نهم و تیم استقلال خوزستان با کسب پنج امتیاز در مکان چهاردهم جدول رده بندی قرار دارند.
در رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور ، 16 تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم رقابت می کنند.
خبرنگار: حسین مجرد**انتشار دهنده: بابایی
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.