ریحانه ملکی روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ، تیم بسکتبال دختران نوجوان گیلان روز سه شنبه در مرحله نهایی این رقابت ها در اصفهان پس از تیمهای تهران ، اصفهان و فارس مقام چهارم کشور را به خود اختصاص داد.
وی افزود: مسابقات بسکتبال دختران نوجوان کشور ابتدا در مناطق هشت گانه برگزار و سپس با سه مرحله بازی دوره ای ، چهار تیم گیلان ، تهران ، فارس و اصفهان به مرحله نهایی راه یافتند.
وی بیان کرد: در مرحله نهایی که به مدت 2 روز در اصفهان برگزار شد ، تیم گیلان ابتدا با تهران روبرو شد که با نتیجه ٧٠ بر ٤٨ مغلوب این تیم و در دیدار رده بندی نیز با نتیجه ٦٣ بر ٤٤ مقابل تیم فارس متحمل شکست شد.
نایب رئیس هیات بسکتبال گیلان خاطرنشان کرد: ملیکا شادمان، سودا شیدایی، نرجس چراغی، شقایق معینی نژاد ، سبا یوسفی آزاد ، صدف قلی زاده، غزل حسن پور، ثنا موسوی، فاطمه نظامی پور، دیانا دوستدار ، تارا هدایتی و بیتا جعفری اعضای تیم بسکتبال دختران نوجوان گیلان را در مسابقات قهرمانی کشور تشکیل می دادند.
ریحانه ملکی اضافه کرد: همچنین مریم باقری و شادی عادلی به عنوان مربی تیم بسکتبال دختران نوجوان گیلان و پریسا یعقوبی نیز از گیلان به عنوان داور در رقابت های قهرمانی کشور حضور داشتند.
در استان گیلان حدود سه هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته ورزشی بسکتبال، در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
خبرنگار: حسین مجرد **انتشار دهنده: بابایی
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.