رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: تصویب طرح جامع حمل ونقل وترافیک رشت در شورای عالی از دستاوردهای خوب شورای شهر است و باید هرچه سریعتر عملیات اجرایی آن آغاز شود.

به گزارش ایلنا از رشت، سید امیر حسین علوی بیان کرد: بررسی طرح جامع حمل ونقل وترافیک رشت از دوران فعالیت شورای دوم رشت آغازشد .

وی با اشاره به اینکه معضل‌ترافیک‌رشت باید هرچه سریعتر برطرف شود، تصریح کرد: طرح جامع ترافیک رشت بارها جهت تصویب به شورای عالی ارسال شد و در نهایت به تصویب رسید.

علوی تصویب طرح جامع ترافیک در رشت را گام نخست در رفع مشکلات ترافیکی دانست و بیان کرد: برای ادامه این مسیر نیازمند بررسی‌های مجدد کارشناسانه و نگاهی عمیق به ترافیک رشت و مشکلات پیرامون آن هستیم.

وی با اذعان به اینکه با اجرایی شدن طرح جامع ترافیک شهروندان به وضوح مزایای آن را مشاهده خواهند کرد، گفت: در برخی از مسیرهای اصلی شهر در ساعاتی خاص از جمله حوالی ظهر شاهد اوج ترافیک هستیم و این مشکل باید چاره اندیشی شود. 

رئیس شورای اسلامی رشت با اشاره به مصوبه احداث ایستگاه‌های اتوبوس در رشت افزود: وضعیت فعلی ایستگاه‌های اتوبوس نامناسب و در شان شهروندان نیست.

علوی بیان کرد: احداث بیش از یکصد ایستگاه اتوبوس مناسب و زیبا در نقاط مختلف رشت ضمن زیباسازی فضای شهری موجب رفاه حال شهروندان فهیم رشت خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.