مدیر رسانه ای باشگاه سپیدرود رشت روز چهارشنبه در مصاحبه با ایرنا اظهار کرد: این مسابقه ، عصر فردا (پنجشنبه 23 شهریورماه) در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار خواهد شد و امیدوارم سپیدرود با حمایت طرفداران خود و با انجام یک بازی تماشاگرپسند، برابر صنعت نفت آبادان به برتری برسد تا شکست در دیدار جام حذفی را فراموش کند.
رادنی دیدار بیان کرد: گرچه سپیدرود رشت هم اینک جزو تیم های انتهای جدولی است اما به دلیل نزدکی امتیازات ، این تیم با پیروزی برابر صنعت نفت آبادان می تواند چند پله در جدول صعود کند.
تیم فوتبال سپیدرود رشت تا پایان هفته پنجم رقابت های لیگ برتر ، با کسب چهار امتیاز در رتبه چهاردهم جدول رده بندی قرار دارد.
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ برتر باشگاه های کشور جام خلیج فارس ، 16 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم رقابت می کنند.

** گیلان قهرمان مسابقات شین مو هاپکیدو بانوان کشور شد
مسابقات رزمی شین مو هاپکیدو بانوان کشور که با حضور 105 بانوی رزمی کار این سبک از استان های مختلف کشور در سالن ورزشی شهدای شهرستان صومعه سرا برگزار شد، با قهرمانی تیم گیلان پایان یافت.
در جریان این رقابت ها ، تیم بانوان استان گیلان با کسب 9 مدال طلا ، پنج مدال نقره و 2 مدال برنز عنوان قهرمانی مسابقات شین مو هاپکیدو کشور را به خود اختصاص داد. همچنین تیم شین مو هاپکیدو بانوان مازندران در مکان دوم قرار گرفت ، تیم همدان سوم شد و جام اخلاق این مسابقات نیز به تیم خراسان شمالی اهداء شد.
ورزشکاران شرکت کننده در این دوره از رقابت ها در رده های سنی نونهالان ، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان و در بخش هنرهای فردی ، لایت کنتاکت و فول کنتاکت حضور یافتند.
خبرنگار: حسین مجرد **انتشاردهنده: کبیری
7285 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.