مهدی ولی پور روز جمعه درباره این امدادرسانی به خبرنگار ایرنا گفت: 2 تیم از امدادگران هلال احمر گیلان، 2 دستگاه خودروی پراید و پیکان وانت را از رودخانه بیرون کشیدند.
وی ادامه داد: این حادثه، مصدومیت یا تلفات جانی نداشته است.
ولی پور درباره گزارش رانش زمین در روستای سطلسر لاهیجان بیان کرد: تمامی روستاهای دهستان سطلسر شامل روستاهای علیسرود پایین ، کت شال بالا و پایین، بیجار باغ ، کوه بیجار و چلک مشکلی ندارند و تنها در روستای علیسرود بالا در انتها روستا ، یک‌ مورد رانش زمین اتفاق افتاده و فقط مسیر تردد یک منزل در انتهای روستا بسته شده و برق منطقه نیز قطع است.
در پی بارش شدید باران امدادگران جمعیت هلال احمر استان گیلان 120 خانوار مسافر را در ورزشگاه اصلی لاهیجان، 50 خانوار مسافر را در رودسر و 70 خانوار مسافر را در لنگرود اسکان دادند.
شهرستان لاهیجان با دو بخش مرکزی و رودبنه، در 40 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
اداره کل هواشناسی گیلان روز گذشته با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که با شمالی شدن جریانات، شرایط برای بارندگی و وزش باد (گاهی شدید) ، کاهش دما ، رعد و برق و احتمال تگرگ فراهم می شود و بر این اساس، آسمان استان طی امروز (جمعه) ابری و مه آلود، بارندگی و وزش باد (بعضی نقاط شدید) ، رعد و برق، کاهش دما، عصر و شب کاهش ناپایداری خواهد بود.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده:کبیری
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.