مدیر کل آموزش وپرورش استان گیلان گفت: 85 درصد داوطلبان کنکور علاقمند به تحصیل در دانشگاه فرهنگیان استان، فرآیند مصاحبه را طی کرده اند.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیرکل آموزش وپرورش استان گیلان در بازدید از پردیس فرهنگیان بنت الهدی‌صدر رشت، از نزدیک با روند اجرای مصاحبه داوطلبان دانشگاه فرهنگیان در کنکور 96 آشنا شد.

مهدی حاجتی در این بازدید با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در آموزش وپرورش استان، گفت: بر اساس رشته‌های مورد نیاز، دوبرابر ظرفیت دانشجویان برای حضور در فرایند معاینات‌عمومی پزشکی و در نهایت مصاحبه تخصصی و گزینش مطابق برنامه ریزی‌های بعمل آمده معرفی شده اند.

وی‌خاطرنشان کرد: پردیس بنت الهدی صدر گیلان میزبان مصاحبه 355 نفر داوطلب دختر و پردیس امام علی (ع) نیز میزبان مصاحبه از 281 داوطلب پسر است.

مدیرکل آموزش وپرورش استان گیلان گفت: تاکنون امور مختلف مربوطه به مصاحبه 85% از داوطلبان انجام پذیرفته است و مطابق برنامه‌ریزی‌های بعمل آمده مصاحبه باقیمانده داوطلبان نیز طی 2 روز آینده به اتمام خواهد رسید .

حاجتی با اشاره به اقدامات انجام شده  افزود: تشکیل جلسات مختلف ستاد مصاحبه استان و همچنین کارگروه اجرایی استان برای هماهنگی‌های لازم و همچنین  بازدیدهای مختلف توسط اعضای ستاد استان و بخش‌های نظارتی از روند انجام مصاحبه ، برخی از اقدامات آموزش وپرورش گیلان در جهت انتخاب شایسته دانشجو معلمان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.