رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان رشت از برپایی نمایشگاه نقاشی خانم صالحه انصاری روشنده با عنوان درب های بسته در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان رشت خبر داد .

به گزارش ایلنا از رشت، محمد حسن‌پور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت از برپایی نمایشگاه نقاشی خانم صالحه انصاری روشنده با عنوان درب های بسته از ٢١ تا ٢٦ مرداد ماه ٩٦  در دو نوبت صبح و عصر در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت خبر داد .

 در این نمایشگاه ١٣ اثر نقاشی با ابعاد ١٠٠ در ٧٠ و ٥٠ در ٧٠ با تکنیک رنگ روغن و سبک کوبیسم به نمایش عمومی در می آید.

صالحه انصاری روشنده دارای مدرک کارشناسی نقاشی از دانشگاه تبریز است . در سال ١٣٩٤ به دلیل علاقمند بودن به آثار هنری و معماری قدیمی پایان نامه تحصیلات دانشگاهی خود را به موضوع درب های قدیمی شهر رشت اختصاص داده و در بخش کار عملی پژوهش ، طرح هایی برگرفته از درب های قدیمی شهر رشت را اجرا نموده است . مربیگری در آموزشگاه تجسمی و کانون فرهنگی هنری شهر تبریز و شرکت در نمایشگاه گروهی نقاشی در شهر تبریز از تجربیات هنری وی می باشد. این نمایشگاه نخستین تجربه نمایشگاه انفرادی این هنرمند جوان در شهر رشت است .

نمایشگاه نقاشی صالحه انصاری از تاریخ ٢١ تیر تا ٢٦ مرداد ماه از ساعت ١٠ صبح تا ١٣ ظهر و ١٦ تا ٢٠ عصر در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء(ص) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت دایر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.