مدیر امور آب و فاضلاب روستایی رودبار گفت: اهالی 22 روستای شهرستان رودبار در تابستان امسال با تنش آبی دست و پنجه نرم می کنند.

به گزارش ایلنا از رودبار، مدیر امور آب و فاضلاب روستایی رودباردر جمع اهالی روستای سنگرود بخش عمارلوی این شهرستان ضمن قدردانی از صبوری مردم منطقه در خصوص رفع مشکلات آب شرب، گفت: تمام تلاش بنده و همکارانم در امور آبفار شهرستان، تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی روستاهاست.

سجاد عزیزی افزود: با گرمتر شدن هوا و کاهش آبدهی چاه‌ها و چشمه ها، در تعدادی از روستاها شاهد مشکل کمبود آب شرب هستیم.
  وی، با تاکید بر اینکه عملیات آبرسانی سیار به 8 روستای دارای تنش آبی شهرستان رودبار توسط 2 دستگاه تانکر در حال انجام است، ابراز امیدواری کرد؛ در سال جاری اعتبارات خوبی از منابع ملی و استانی برای رفع مشکل آب آشامیدنی روستاهای این شهرستان اختصاص یابد.
عزیزی تصریح کرد: هم اکنون 62 روستای بخش های مرکزی، عمارلو، رحمت آباد و بلوکات و خورگام زیر پوشش شبکه ی آبرسانی قرار دارند.
وی خاطرنشان کرد: شبکه آبرسانی این روستاها به دلیل قدمت بالا، فرسوده و مستهلک است و نیاز به بازسازی دارد.
مدیر امور آبفار شهرستان رودبار با اشاره به اینکه حدود 11هزار مشترک روستایی از خدمات این امور بهره مندند، گفت: در کنار اجرای طرح های تامین و تقویت آب شرب؛ شناسایی و برخورد با انشعابات غیرمجاز و ترویج فرهنگ مدیریت مصرف را با جدیت دنبال می کنیم.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.