به گزارش خبرنگار ایرنا ، مسعود طباطبایی دوچرخه سوار 53 ساله و علی دوچرخه گرد، دوچرخه سوار 35 ساله کشورمان، روز جمعه پس از ورود به آستارا در مزار شهدای گمنام این شهرستان مورد استقبال فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولان محلی قرار گرفتند.
سید مسعود طباطبایی در خصوص حرکت ورزشی خودشان گفت: سفرمان را از نیمه فروردین ماه از خراسان رضوی آغاز کردیم و این چهارمین سفر ماست و در مناسبت ها و روزهای ارتش، خلیج فارس، جانباز، فردوسی و حماسه سوم خرداد در نقاط مختلف کشور رکاب زده ایم.
این جانباز 65 درصد با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 30 هزار کیلومتر را در اقصی نقاط کشور رکاب زده ام، اضافه کرد:پسماند غذایی ایرانیان در طول یک سال حدود 35 میلیون تن است و بر اساس نظر کارشناسان می تواند 800 میلیون گرسنه را در جهان سیر کند و امیدواریم الگوی مصرف خود را اصلاح کنیم.
وی اظهار کرد: ترویج فرهنگ پرهیز از اسراف و حفظ محیط زیست از هدف ها و شعارهای ماست و همچنان به سفرهای خود ادامه خواهیم داد.
وی با بیان این که در استان های شمالی صحنه های نامهربانی با محیط زیست را مشاهده کردیم متذکر شد: گردشگران باید به حفظ طبیعت به عنوان موهبت الهی همت کنند.
شهرستان آستارا در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.
خبرنگار: یوسف هدایتی **انتشار دهنده : بابایی
7105 / 7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.