به گزارش خبرنگار ایرنا؛ رئیس هیات کاراته آستارا روز جمعه در آئین افتتاحیه این رویداد ورزشی در سالن ورزشی انقلاب این شهرستان گفت: مسابقات بین المللی کیوکوشین کاراته سبک UFK در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در 2 بخش مردان و زنان و در 87 وزن در سالن های ورزشی انقلاب و تختی آستارا برگزار می شود.
غفور نصیری اظهار داشت : 283 رزمی کار از ایران، جمهوری آذربایجان، افغانستان و عراق به مدت یک روز در این مسابقات رقابت می کنند .
یونس رنجکش فرماندار آستارا نیز در این آئین گفت: این شهرستان از بستر خوبی برای برگزاری مسابقات ملی و بین المللی برخوردار است و حضور کشورهای مختلف باعث ارتقای سطح کیفی مسابقات شده است و باید از این فرصت برای تقویت رشته کاراته در کشورمان استفاده شود.
امام جمعه آستارا نیز در این برنامه بیان کرد: برنامه ریزی، تعامل مناسب و مدیریت منابع انسانی و مالی می تواند بسترهای توسعه ورزش را در آستارا تقویت کند.
حجت الاسلام کاظم حافظ نیا افزود: مسئولان حوزه ورزش و دستگاه های متولی باید برای حمایت جامعه ورزشی این شهرستان، همت کنند تا افتخار آفرینی ورزشکاران افزایش یابد.
ولی داداشی نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی نیز در این آئین گفت: آستارا، میزبانی خوب خود را در مسابقات ملی و بین المللی ثابت کرده و این نشانگر ظرفیت های ورزشی این شهرستان است و توجه به ورزش می تواند سلامتی و نشاط را در جامعه افزایش دهد.
آستارا در سال های 91 و 93 به ترتیب میزبان مسابقات کیوکوشین کاراته غرب آسیا و مسابقات بین المللی آن بود.
آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب گیلان واقع شده و سه هزار و 500 ورزشکار در این شهرستان ساماندهی شده است.
خبرنگار: یوسف هدایتی** انتشار دهنده: بابایی
7105 / 7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.