به گزارش روز جمعه روابط عمومی فرمانداری آستارا به ایرنا یونس رنجکش به مناسبت پنجم مرداد ماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه پس از انقلاب اسلامی، در نشست با امام جمعه این شهرستان افزود: نماز جمعه از ارزش والایی در نظام اسلامی برخوردار است و پیام آن همبستگی و انسجام در مسیر هدف ها و برنامه‌های ملی برای رشد و بالندگی جامعه اسلامی است.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله طالقانی اولین امام جمعه تهران، خواستار همراهی و انسجام بیشتر مسئولان شهرستان برای خدمات رسانی به مردم آستارا شد.
وی اظهار کرد: برای جایگاه نماز جمعه، مردم و مسئولان ارزش و اعتبار خاصی قائل هستند و آن را محل تولید ارزش های نظام اسلامی می دانند.
وی گفت: نماز جمعه مظهر وحدت، همدلی، وفاداری و همراهی مردم نسبت به نظام اسلامی است و حضور پرشور و اجتماع امیدآفرین امت در قرارگاه نماز جمعه در واقع اعلام پای بندی به ارزش های انقلاب و حمایت از دستاوردهای آن است.
رنجکش از حمایت ها و توصیه های سازنده امام جمعه آستارا تقدیر کرد و افزود: مردم ایران اسلامی همواره تابع رهنمودهای مقام معظم رهبری هستند و نشان دادند که در مسیر ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستاده اند و از زمان امام (ره) این اعتقاد خود را در صحنه های مختلف به ویژه انتخابات اخیر ریاست جمهوری به نمایش گذاشته اند.
رنجکش گفت: مردم، همه دولت ها و مسئولان نظام را در قالب حکومت اسلامی می بینند و هر اندازه مسئولان بتوانند با هم متحد و همراه باشند، به همان میزان قادر خواهند بود مشکلات مردم را حل کنند.
حجت‌الاسلام کاظم حافظ‌ نیا امام جمعه آستارا نیز در این دیدار اظهار کرد: همواره تلاش کرده ایم از جایگاه نماز جمعه برای اشاعه منویات رهبر معظم انقلاب و سازندگی شهرستان آستارا استفاده کنیم.
وی با تقدیر از تلاش های فرماندار آستارا در حوزه های مختلف، خواستار حضور پررنگ مسئولان در نماز جمعه شد و بیان کرد: تاکید قرآن مجید و ائمه معصومین (ع) پیرامون نماز جمعه، بیانگر اهمیت این فریضه الهی است.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع است.
دریافت خبر: یوسف هدایتی ** انتشاردهنده: کبیری
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.