ساسان عادلی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فیلم کوتاه مانیکور ساخته آرمان فیاض از فیلمسازان و تصویربرداران مجرب فیلم کوتاه ایران و انجمن سینمای جوان لاهیجان است .
وی تصریح کرد: 46 اثر از میان 431 فیلم کوتاه رسیده به دبیرخانه برای شرکت در آکادمی هشتمین جشن مستقل فیلم کوتاه خانه سینما برگزیده شد که فیلم مانیکور از جمله فیلم های کوتاه راه یافته به این جشن است.
به گفته عادلی آرمان فیاض دارای مدرک کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر و معماری است و مدیریت فیلمبرداری بیش از یکصد فیلم کوتاه ، بلند و مستند از جمله فیلم های کوتاه چله، تاسیان، اول پاییز را درکارنامه فیلمسازی خود دارد.
هیات انتخاب هشتمین جشن مستقل فیلم کوتاه خانه سینما متشکل از مریم اسمی خانی، ابراهیم ایرج زاد، مهدی بوستانی، سعید پوراسماعیلی، رقیه توکلی، امیر جوزدانی، حسین ریگی، کاوه سجادی حسینی، محمد رضا سرمدی، ابوذر صفاریان، نیما عباس پور، امید عبدالهی، سهند کبیری، آزاد محمدی، کیوان معتمدی، روح الله مولوی، حمید ناصری مقدم، سعید نجاتی، محمد نجاریان، پیمان نعیمی، مرضیه وفامهر و داریوش یاری بوده است .
از کارهای دیگر آرمان فیاض می توان به فیلم های حمید هما ، کارد و کلوچه، هنگام، آهنگی که با تو شنیدم و شکوفه های سپید زیر نور ماه اشاره کرد.
لاهیجان با شش انجمن ادبی و هنری یکی از شهرستان های فعال در عرصه های فرهنگی و هنری است که انجمن سینما جوان آن با بیش از 30سال سابقه ، آموزش عکاسان و فیلم سازان شرق گیلان را برعهده دارد.
خبرنگار: نظرپور **انتشاردهنده: کبیری
6029/2008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.