سعید علیپور روز چهارشنبه در مصاحبه با ایرنا اظهار داشت : در این دوره آموزشی داوری تنیس روی میز، 21 داور این رشته ورزشی از استان های گیلان، زنجان و البرز حضور داشتند.
وی یاداور شد: این دوره به منظور بالا بردن سطح آموزش و به روز کردن داوران این رشته در کانون تنیس روی میز شهدای سلیمانداراب رشت توسط هیات تنیس روی میز گیلان برگزار شد .
وی ادامه داد: سطح دوره به دلیل حضور شرکت کنندگان با تحصیلات دانشگاهی مرتبط بسیار بالا بود و مهدی عرفانی از استان گیلان نیز به عنوان مدرس در این کلاس حضور داشت.
در استان گیلان بیش از هشت ورزشکار سازمان یافته در رشته ورزشی تنیس روی میز ، در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
***
نایب رئیس کمیته آمادگی جسمانی و ایروبیک استان گیلان روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: یک دروه کلاس مربیگری درجه سه آمادگی جسمانی بانوان در رشت برگزار شد.
سید رقیه ابراهیمی افزود: این کلاس برابر با مجوز رسمی فدراسیون ورزش های همگانی کشور، با حضور 35 نفر از بانوان و به مدرسی زینب عابدینی برگزار شد.
وی اظهار داشت: در پایان این دوره نیز ، آزمون تئوری و عملی از شرکت کنندگان گرفته شد که شرکت کنندگان پس از اخذ قبولی و گرفتن کارت خود می توانند به فعالیت مربیگری بپردازند.
در استان گیلان بیش از 20 هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته های ورزش همگانی ، در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
خبرنگار: حسین مجرد**انتشار دهنده: بابایی
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.