به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا ، تیم بسکتبال نوجوانان پسر گیلان در این دیدار در رشت توانست با نتیجه 63 بر 60 برابر حریف خود به برتری دست یابد.
در جریان این مسابقه، هر دو تیم بسکتبال نوجوانان گیلان و قزوین بازی متعادلی را از خود به نمایش گذاشتند اما تیم گیلان موفق شد بهتر از فرصت های به دست آمده استفاده کند و در نهایت اولین بازی خود را با پیروزی به اتمام برساند.
همچنین در اولین دیدار برگزار شده این رقابت ها ، تیم های بسکتبال نوجوانان توابع تهران و البرز رو در روی هم قرار گرفته بودند که در نهایت تیم توابع تهران با نتیجه 55 بر 50 حریف خود را شکست داد.
رقابت های بسکتبال قهرمانی نوجوانان پسر منطقه دو کشور از روز یکشنبه با حضور تیم های گیلان ، توابع تهران ، البرز و قزوین در سالن اختصاصی بسکتبال مجموعه ورزشی شهدای 6 هزار نفره رشت رشت آغاز شد.
تیم های شرکت کننده در این مسابقات به مدت سه روز، به صورت دوره ای با هم به رقابت می پردازند که در نهایت دو تیم برتر این رقابت ها ، به مرحله دوم مسابقات بسکتبال نوجوانان کشور صعود می کنند.
در روز دوم این مسابقات نیز امروز دوشنبه تیم های بسکتبال قزوین و توابع تهران به مصاف هم خواهند رفت و در دومین دیدار، تیم های بسکتبال نوجوانان گیلان و البرز رو در روی هم قرار می گیرند.
در رقابت های بسکتبال قهرمانی نوجوانان پسر کشور، 32 تیم حضور دارند که در هشت منطقه با هم به رقابت می پردازند و در نهایت، 16 تیم به مرحله دوم راه می یابند.
در استان گیلان بیش از سه هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته ورزشی بسکتبال، در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
***
مدیر رسانه ای باشگاه داماش گیلان گفت: محمد مختاری کاپیتان تیم فوتبال داماش گیلان قراردادش را با این تیم تمدید کرد.
میثم محبوب روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: این بازیکن باسابقه گیلانی با مسئولان باشگاه داماش گیلان به توافق رسید تا یک فصل دیگر با پیراهن داماش در میادین فوتبال حاضر شود.
وی اظهار کرد: پیش از این نیز ، میلاد پورمحسن از سپیدرود رشت ، مهرداد علیزاده و مسلم حق شناس بازیکنان فصل گذشته تیم برق جدید شیراز ، سعید مرتضوی ، سعید طالبی و میثم میرپسندیده که سابقه حضور در فوتبال گیلان و تیم داماش را داشتند ، با مسئولان این باشگاه به توافق رسیدند تا در فصل جاری با پیراهن تیم داماش به میدان بروند.
وی یادآور شد: همچنین هادی سهرابی ، محمد همرنگ ، آرمین منفرد دوست ، علیرضا صبوری ، کنعان طاهرنژاد ، سیدمحمد اسلامی و شروین بزرگ بازیکنان فصل گذشته داماش گیلان با حضور در دفتر این باشگاه ، قرارداد خود را به مدت یک سال دیگر با این تیم تمدید کردند.
تیم فوتبال داماش گیلان که فصل گذشته به مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته دوم راه یافته بود، از صعود به لیگ دسته اول بازماند و در فصل جاری نیز باید بازی های خود را در رقابت های لیگ دسته دوم دنبال کند.
خبرنگار: حسین مجرد **انتشار دهنده : بابایی
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.