ایوان سوکولف سرمربی هلندی تیم ملی شطرنج ایران در حاشیه برگزاری مراسم اختتامیه دومین دوره رقابت های بین المللی شطرنج جام ستارگان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این دوره از رقابت ها در سطح بسیار بالایی برگزار شد و ایرانی ها هوش و استعداد بالای خود را به نمایش گذاشتند.
وی افزود: با توجه به اختلاف 25 امتیازی سال گذشته در جام ستارگان شطرنج بین دو تیم منتخب ایران و منتخب جهان ، اختلاف یک امتیازی ستارگان شطرنج ایران و جهان در رقابت های امسال، بیانگر رشد شطرنج ایران است.
سوکولف با اشاره به سطح بالای شطرنج بازان خارجی حاضر در این دوره از رقابت های جام ستارگان نسبت به سال گذشته تصریح کرد: با توجه به روند پیشرفت شطرنج بازان ایرانی، اطمینان دارم که در رقابت های آسیایی شطرنج در کشور گرجستان، تیم ملی ایران می تواند نتایج ارزنده ای کسب کند.
به گزارش خبرنگار ایرنا دومین دوره از رقابت های بین المللی شطرنج جام ستارگان از 19 تیرماه در دو بخش ستارگان نوجوان شطرنج ایران و ستارگان شطرنج جهان در انزلی آغاز شده بود که غروب سه شنبه با پایان یافتن رقابت ها ، مراسم اختتامیه با حضور رئیس فدراسیون شطرنج کشورمان برگزار شد.
انزلی در 40 کیلومتری شمال غرب مرکز استان گیلان واقع است.
خبرنگار: رضا اکبری ** انتشاردهنده: کبیری
7471/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.