حدود 18 هزار مترمربع از اراضی دولتی استان گیلان توسط یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان گیلان رفع تصرف و خلع ید شد.

به گزارش ایلنا از رشت، سرهنگ شهریار نظمی فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان گیلان اذعان داشت:  با تلاش و پیگیری مأموران یگان حفاظت اراضی ملی و همکاران اداره املاک و حقوقی  اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان  و با هماهنگی مراجع محترم قضایی و همکاری مأموران نیروی انتظامی و اخذ حکم قضایی ، از حدود 18  هزار مترمربع از اراضی دولتی شهرستان های لنگرود و انزلی رفع تصرف و خلع ید به عمل آمد.

سرهنگ نظمی  ادامه داد: ارزش تقریبی این املاک رفع تصرف شده بالغ بر 37 میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به اهمیت حفظ اراضی ملی به عنوان سرمایه‌های ارزشمند و تلاش گسترده به منظور حراست از بیت‌المال گفت: با متصرفین با هماهنگی مراجع قضائی و انتظامی برابر قانون برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

سرهنگ نظمی از همه مردم عزیز استان خواست به محض مشاهده و اطلاع از تصرفات غیرقانونی ، تغییر کاربری های غیر مجاز و تعرضات به بیت المال ،  با شماره تلفن 33119472-013 (یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان گیلان) تماس حاصل نموده و اطلاع رسانی نمایند و  چنانچه قصد خرید املاک در محدوده و حریم شهرهای سطح استان را دارند ابتدا استعلامات لازم در این خصوص از طریق اداره کل راه و شهرسازی بعمل آورده و از خرید هرگونه اراضی فاقد سند مالکیت رسمی از افراد سودجو پرهیز کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.