به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سید حسن بتولی روز سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گیلان در رشت، با بیان اینکه ناجا با روحیه انقلابی در همه صحنه ها حاضر است، اظهار کرد: تامین امنیت دیگر مثل 50 سال گذشته ساده نبوده و به شکل یک معادله چند مجهولی درآمده است.
وی با اشاره به برنامه ریزی دشمن برای از بین بردن بنیان خانواده ها با استفاده از تهاجم فرهنگی خاطرنشان کرد: جنگ امروز بر سر زمین نیست بلکه جنگ تسخیر ارزش ها و باورهاست.
سردار بتولی پلیس را دستگاهی تصمیم ساز در کشور دانست و افزود: ناجا با انجام ماموریت های کلان، در مهم ترین تصمیم های کشور سهم دارد.
سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی گیلان نیز در این دیدار، با مطلوب ارزیابی کردن وضعیت امنیت استان گفت: پلیس به خدمت رسانی به شهروندان افتخار می کند.
وی با اشاره به کاهش آمار سرقت، نزاع و جرایم مهم در استان طی سال گذشته افزود: کاهش چهار درصدی آمار سرقت از ابتدای امسال تاکنون نسبت به زمان مشابه در سال گذشته ، با برنامه ریزی و اهتمام جدی برای برخورد با سرقت به دست آمده است.
سردار میرحیدری به آغاز طرح سالم سازی سواحل گیلان در شروع فصل تابستان اشاره و خاطرنشان کرد: پلیس با رویکرد فرهنگی به دنبال اصلاح ناهنجاری هاست.
به گزارش ایرنا گیلان از چابکسر در شرق تا آستارا در غرب استان، 280 کیلومتر نوار ساحلی، 116 نقطه شنا ممنوع و خطرآفرین و 120 تفرجگاه ساحلی دارد.
7294/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.